Største ønske

Dagens test
10dpo
8dp2dt
:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 8D62DAC8-9A61-4779-9019-063A872F9CCC.jpeg
    8D62DAC8-9A61-4779-9019-063A872F9CCC.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 175
Last edited:
Off synes ikke testen blir sterkere. I dag tok det lang tid før det kom strek. Føltes som en evighet. Men tok ikke tiden. Den ser sånn ut nå, men nå er det over en halvtime siden jeg tok den.. off kanskje det var ovitrelle eller kjemisk.
11dpo 9dp2dt.
 

Vedlegg

  • 8C4D8834-7AEB-491F-927D-64C3D01128D7.jpeg
    8C4D8834-7AEB-491F-927D-64C3D01128D7.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 138
Off synes ikke testen blir sterkere. I dag tok det lang tid før det kom strek. Føltes som en evighet. Men tok ikke tiden. Den ser sånn ut nå, men nå er det over en halvtime siden jeg tok den.. off kanskje det var ovitrelle eller kjemisk.
11dpo 9dp2dt.

Først og fremst, gratulerer med positiv test! :Heartred

Har du noen andre tester du kan ta (babyplan eller CB, feks)? Leser bare dårlige ting om RFSU sine, om det er de du har? Kan ikke huske å ha sett en fin ‘testrekke’ med stigning på de testene her på forumet, kun svake streker også sammenlignet med andre tester :bored:
 
Tusen takk for tilbakemelding, lilla2103!
Rfsu er no dritt...
Men jeg hadde ikke noe annet da jeg var bortreist og det er kun daglivarebutikk her :sorry:
Så ble en rfsu-test i går også og den streken var fortsatt svak (vedlagt).

Samboeren min orket ikke tolke streker så han kjøpte en digital jeg tok i dag 13 dpo.
Jeg kjenner jeg er så redd...
 

Vedlegg

  • 35633B23-AEE6-41F7-8F6A-996C09D49893.jpeg
    35633B23-AEE6-41F7-8F6A-996C09D49893.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 167
  • 5A4909C3-C8BA-4EB2-966A-82183CD2A547.jpeg
    5A4909C3-C8BA-4EB2-966A-82183CD2A547.jpeg
    75,3 KB · Visninger: 167
Tusen takk for tilbakemelding, lilla2103!
Rfsu er no dritt...
Men jeg hadde ikke noe annet da jeg var bortreist og det er kun daglivarebutikk her :sorry:
Så ble en rfsu-test i går også og den streken var fortsatt svak (vedlagt).

Samboeren min orket ikke tolke streker så han kjøpte en digital jeg tok i dag 13 dpo.
Jeg kjenner jeg er så redd...
Gratulerer så utrolig mye! Heier på spiren!:Heartbigred
 
Må oppdatere dagboken:
Lillegutt ble født tidligere i år❤️ han er mitt hjerteplaster og største glede og lykke i livet! Jeg er så takknemlig!❤️ Svangerskap og fødsel gikk fantastisk for seg!
Men i barseltiden ble det noen utfordringer og jeg må nå inn og operere endometriose igjen.. jeg håper å få gjennomført innsett så fort som mulig etter det, men vi vet ikke hvordan det blir etter operasjonen og hva den vil resultere i.. om de må fjerne eggstokk eller ikke, endometriosen min kjennes ille ut så det blir nok en omfattende operasjon…
Men vi har lillegutt og blir han enebarn skal vi klare å leve med det! Men vi krysser selvsagt fingrene for at det kommer søsken til han! ❤️
 
Liten oppdatering:
Da ligger lillesøster i magen og vi håper alt går bra fram til fødsel i april:)
Jeg føler meg så velsignet.
Fryseforsøk nr 2 etter lillegutt kom, med fryste embryo fra 2019 som har ligget på St Olavs. Det ble med andre ord befruktet 1 år før gutten min ble befruktet og lillesøster er egentlig storesøster! Pussig tanke:)
Vi har 5 blastocyster igjen på frys, lurer litt på hva vi skal gjøre med dem, men det blir en tanke for fremtiden:)

Jeg fikk IKKE positiv test på dag 4 (9 dpo) etter innsett denne gang, som jeg har gjort de 3 gangene tidligere! Testen var først svaaak på dag 5 (10dpo) og de var lenge svake og steg rart og ble nesten aldri like sterk som kontrollstreken!
Jeg fikk derfor mine tvil og var avventende med å slippe jubelen løs. Dessuten var det noen episoder med blødning denne gang også! Så ikke helt uten dramatikk altså.
Men nå er jeg 21 uker og har nylig hilset på henne:)
Med min historie tror jeg ikke jeg noen sinne kan gå gjennom et svangerskap uten angst og bekymringer men det har jeg slått meg til ro med.

Jeg var kvalm og ekstremt trøtt de første 17 ukene så jeg har nylig dratt meg til! Det verste med den dårlige formen denne gang har vært at jeg har følt det har gått utover gutten min på litt over 1 år… men sånn ble det bare og nå er jeg i gang med å ta igjen det tapte:) vi koser oss i førjulstida:)

Så her sitter jeg, etter to operasjoner, 1 eggstokk fattigere, 1 senabort, 3 spontanaborter, 3 år med lengsel, depresjon og angst, 7 innsett og snart 2 barn i hus:)

Ønsker alle som er på sin barneønskereise lykke til.
Husk å ikke gi opp!
 
Last edited:
Back
Topp