Størrelser og mengde!!

Husk at du får barselgaver også da. Vi fikk kjempe mye i 56 og 62.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det vanlig å få barselgaver?

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Besteforeldre og tanter og.onkler og gode venner kommer gjerne med noe. Blomst, fint tøy, leke etc.

Å ja men da er det ikke noe problem!! :-) :-)

Ja. Er det fra gammelt av. Man skal ha med gave til babyen første gangen.

Jeg har ihvertfall kjøpt gave til mine venninner når jeg har sett babyen første gang, synes det er koselig. Så håper jeg også får da :) selv om jeg muligens har shoppet for mye og ikke hat dette i tankene når jeg har shoppet ;)

Jeg trodde det, og her regner hintene. Blir første barn i ny generasjon i vår familie, første baby på over 20 år, så alle gleder seg og vil bidra. Mine foreldre skal kjøpe vogna, liksom.

Men ser at det er flere som ikke forventer å få noe, så det varierer nok.

Har to bodyer Petit Bateau i størrelse 60 (!). Da jeg la de mot en PolarnO.Pyret body i 50 var det ikke store forskjellen. Likevel står det at de er for babyer på ca. 3 måneder. Nå klør jeg meg i hodet og lurer rett og slett på hvilke erfaringer dere har med størrelsene på Petit Bateau?

Har to bodyer Petit Bateau i størrelse 60 (!). Da jeg la de mot en PolarnO.Pyret body i 50 var det ikke store forskjellen. Likevel står det at de er for babyer på ca. 3 måneder. Nå klør jeg meg i hodet og lurer rett og slett på hvilke erfaringer dere har med størrelsene på Petit Bateau?
Jeg har ikke erfaring med det. Men har to like bodyer i str 68 og 74. Den i 74 ser mindre ut selv om de er fra samme sted osv. Men 68 passer ikke lengre men det gjør den i 74. Den i 74 er mer tøyelig. Er forskjell på stoff på aldrene merker jeg. Virker som om klærne blir mer tøyelige for hver størrelse. Men noe er også lite i størrelsen. Er ikke forskjell på klær til barn og voksne når det gjelder det der. Har hatt mye klær som vi ikke har brukt pga at de var små i størrelsen og da ikke passet. Cubus har forresten små klær. De må vi legge bort først.

Har tenkt å prøve de forskjellige klærne på siden de er så forskjellige i str. Dumt hvis jeg venter med et plagg pga str og så plutselig passer det ikke før jeg får brukt det ;)

Jeg har vel fire bodyer i str 50, regner med det holder til vi ser ann om vi trenger noe mer. Butikkene stenger ikke ved termin heldigvis ;)

Back
Topp