Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt 86 til sommern hun er så lang i overkroppen synes jeg. så kjøper heller litt for stort men sp har vi den beste sommeren rundt augustBruker 74, håper å fortsette fram til april-mai tenker liksom størrelse 80 i t-skjorter og shorts, men er kanskje helt på bærtur
Enig!! Arva mye jeans i størrelse 80. Sparte to og gav bort resten. Jeans til baby, vet ikke jeg ass, virker mye mer behagelig å rulle rundt på gulvet i myke joggebukser eller leggings. Zara har jo uansett kjempe mange fine så kjedelig er det ikke74/80 her men er mange klær som ikke passer i fasongen synes jeg, typisk de som er litt "fine". hater babyklær med "voksent" snitt, chinos, jeans, skjorter og lignende. Fikk en del til jul men har gitt bort, han greier ikke bevege seg ordentlig med slike klær
Enig der! I hm klær må vi opp i str 86 :O68/74/80 Klærne er jo helt forskjellige med tanke på størrelser! Bruker fortsatt et par bodyer i str 62/68, mens andre i str 74 får jeg nesten ikke kneppet igjen nederst. Liker klærne som er lange og smale, ikke korte og brede...