Størrelse på klær

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hvilken størrelse bruker deres i klær nå?

Vi er på str 80 i overdeler og 74/80 i bukser :)
 
Her bruker vi 74 :) har faktisk 2-3 bodyer igjen i 68 og som passer :eek:
 
Såvidt begynt på 68 vi. Bruker 74 i ytterklær da, men de er altfor store:p
 
Bruker 74, håper å fortsette fram til april-mai :eek: tenker liksom størrelse 80 i t-skjorter og shorts, men er kanskje helt på bærtur :p
 
Bruker 74, håper å fortsette fram til april-mai :eek: tenker liksom størrelse 80 i t-skjorter og shorts, men er kanskje helt på bærtur :p
Har kjøpt 86 til sommern :p hun er så lang i overkroppen synes jeg. :p så kjøper heller litt for stort :) men sp har vi den beste sommeren rundt august :p
 
Vi er på 62/68 enda og virker som er en stund til vi kommer opp noe lengre :-D hehe
Hadde håpet på 74 til sommeren hvertfall :-D
 
74, regner med at vi kommer til 80 til sommeren så passer bra med planleggingen min :p elsker å handle på salg :D
 
Her er vi på 80 og er vel ikke lenge til vi snuser på 86 tenker jeg! Fortsetter hun slik vokser hun over mammaen sin når hun er 12 ;)
 
74/80 her :) men er mange klær som ikke passer i fasongen synes jeg, typisk de som er litt "fine". hater babyklær med "voksent" snitt, chinos, jeans, skjorter og lignende. Fikk en del til jul men har gitt bort, han greier ikke bevege seg ordentlig med slike klær :p
 
74/80 her :) men er mange klær som ikke passer i fasongen synes jeg, typisk de som er litt "fine". hater babyklær med "voksent" snitt, chinos, jeans, skjorter og lignende. Fikk en del til jul men har gitt bort, han greier ikke bevege seg ordentlig med slike klær :p
Enig!! Arva mye jeans i størrelse 80. Sparte to og gav bort resten. Jeans til baby, vet ikke jeg ass, virker mye mer behagelig å rulle rundt på gulvet i myke joggebukser eller leggings. Zara har jo uansett kjempe mange fine så kjedelig er det ikke :)
 
68/74/80 ;) Klærne er jo helt forskjellige med tanke på størrelser! Bruker fortsatt et par bodyer i str 62/68, mens andre i str 74 får jeg nesten ikke kneppet igjen nederst. Liker klærne som er lange og smale, ikke korte og brede...
 
68/74/80 ;) Klærne er jo helt forskjellige med tanke på størrelser! Bruker fortsatt et par bodyer i str 62/68, mens andre i str 74 får jeg nesten ikke kneppet igjen nederst. Liker klærne som er lange og smale, ikke korte og brede...
Enig der! I hm klær må vi opp i str 86 :O
 
Vi bruker 80,86 og 92.
74 er for lite i bodyer, men noen bukser passer fint enda.
80 i ull er trangt nå :O
 
Bruker stort sett 68/74, men kan bruke noe i 62 også. Bukser er alt for stort i bredden i 74 og passer best i bredden i 62...
 
Varierer litt, mest i 80/86
 
Back
Topp