Vi brukte 50 en god periode, arvet heldigvis en del klær fra øvrig familie. Så ikke undervurder str 50. Men en kan alltids brette litt av det som er i 56så er jo det mulig å kjøpe etter behov i etterkant, litt avhengig av hvor fort en er oppe og ute av dørene.
Ikke for å avspore helt, men; Farter dere som skal ha/har hatt bilstolpose veldig langt avgårde med bilstolene deres? Misforstå meg rett nå, jeg har bare ikke helt skjønt greia eller kanskje hatt nytten av det tenker jeg.
Vi hadde det ikke til forrige baby og lurte på hva i alle dager det var når søskenbarnet mitt kom med det, aldri sett det før å de kunne ikke skjønne hvordan jeg overhode klarte meg uten.
Men nå brukte jeg bilstolen kun i bil og inn og ut av huset vårt eller til de vi var på besøk hos og tok da på guttungen hue og pledd det lille stykket vi skulle gå. For noen er det selvsagt nyttig og en genial sak, men synes det er en litt unødvendig kostnad oppi alt annet![]()
Vi fikk i desember sist, og var usikker på bilstolposegreiene. Endte opp med en tynn en fra easygrow. Bor på Vestlandet og blir ikke så kald vinter her (bortsett fra vinteren som var nå da, Hehe). Kunne fint klart meg uten, men så kjører ikke vi så veldig mye. Og man må jo stoppe når bilen er varm og åpne opp.
Så denne gangen ser jeg an behovet. Mulig det blir større behov med mini som skal i barnehagen og enkelt å legge baby i pysj i en varm pose (da en tykk en). Bilen rekker ikke bli varm på den korte turen. Men håper å kunne trille til barnehagen i stede. Tar 5-10 min bare.
Denne gangen ser jeg litt an behovet på klær. Vi fant våre favoritter og mye klær ble ikke brukt.
Er 11 år siden sist jeg fikk barn så husker ikke så mye. Føler meg som førstegangs. Blir mannens første også.
Gledings.