Større bryst

Som om de ikke var store nok fra før liksom :p haha. F fra før, og nå tyter de over kanten her også gitt. Husker rett etter fødsel med mini, O M G. Det var Pamela det! :'D

Har vokst litt, men ikke så mye at det plager meg. Har ganske små bryster i utgangspunktet da, så gjør ikke noe at de har blitt litt større!

Svære :p og vonde... hehe
Tyter over kanten, men lnsker ikke å investere i nye, dyre ammebher enda.

Større ja, ikke så mye (noe som er helt ok! :p ) men blir å kjøpe et par nye bher neste gang jeg er på kjøpesenteret.. ikke pent når man ser at en bh er for liten :p

Kan vel trygt seie at sambuar er veldig begeistra for at puppane veks [emoji14] Synest eg hadde store nok frå før med 70/75 F i bh, men heldigvis har dei ikkje vokse så mykje endå.. Berre blitt ein god del fastare og veldig ømme [emoji20]

Mine var kun vonde i uke 5/6, da var det vondt å gå :-p har gått opp en hel BH-størrelse allerede, og må si jeg gruer litt til det skal melk inni der også. Kommer til å være skikkelige jur :-o

Ingen forstørrede pupper her,ikke litt enngang :P men brystvortene er blitt ømmere igjenn nå i uke 11..

Mine har ikke vokst! Har små fra før av -75A. Og de har nå under graviditeten bare blitt ømme,vonde,og litt fyldigere, men bruker samme størrelse fortsatt. Alt endrer seg når melken kommer, så her er det ikke noe stress :))

Føler nesten ingen forandring! Eller, det er akkurat som om huden der er blitt strammere. Men har foreløpig ikke hatt noe behov for ny BH:) Men noe må ha skjedd for mannen min tafser mye mer enn vanlig! :D haha!

Back
Topp