Større bryst

emma1

Betatt av forumet
Er det noen andre også her som føler brystene bare eksploderer? Har i utgangspunktet veldig små bryster, men den siste tiden har de bare blitt større og større. Har allerede nesten gått opp to cup i størrelse og har sååå vondt.
 
Hvor langt er du på vei?

Mine har også vokst, men ikke så mye. Er bare 5+5. Kan bruke samme bh, men de begynner å tyte opp over kanten :p
 
Hvor langt er du på vei?

Mine har også vokst, men ikke så mye. Er bare 5+5. Kan bruke samme bh, men de begynner å tyte opp over kanten :p
Er 5+5 i dag, jeg også!! :) og kjenner at puppene er fullere og tyngre, men helt overkommelig.
 
7+0 i dag. Siste ukene har brystene blitt harde og fylsigere, men ingen problem å bruke samme BH som vanlig ;)
 
Jepp, 9+4. Skulle bade i dag og måtte bruke bikinien jeg kjøpte til babysvømming med førstemann og da ammet jeg. Den var riktignok litt stor, men den gamle bikinien var alt for liten :)
 
Jeg har også mer struttende bryster istedenfor hengepupper :p litt større er de blitt også, men var stor i utgangspunktet. Spent på hvor mye de kommer til å vokse gjennom svangerskapet :p
 
Jeg føler mine er større. De kjennes i alle fall tyngre ut og er ømme.. Og med F-cup fra før av, så er det absolutt ikke nødvendig med større :p
Er 4+6 bare, men føltes ut som om de begynte vokse omtrent fra egget festet seg..
 
De skal vokse ja..
 
Kjenner de har blitt mer fyldigere, noe både jeg og mannen er veldig glad for. Ble så slappe etter å ha gått ned så mye med nr 2.
Å så sykt ømme! I natt var det vondt å ha dyna på dem, å i dusjen må jeg holde over brystvortene eller stå med ryggen til
 
Jeg ammer minsten enda, så mine er ikke noe endring på:p men de har ikke endret seg før etter fødsel med de 2 andre, så forventer det samme nå :p
 
Har fått så sykt store pupper, og de er så vonde! Spesielt på natten, når jeg snur meg, så føles det som at de bare velter over meg og det gjør dritvondt :p
 
7 uker og de ble plutselig mye større. Over natten. Ikke kommet så tidlig tidligere svangerskap.
 
Mine har også vokst. Har store fra før, og nå går de liksom utenfor kanten på BHen... har bestilt en BH fra ebay som jeg håper kommer snart... prøve den før jeg evt går ut og kjøper noe nytt her hjemme.
 
Back
Topp