Støl?!

ble frarådet fysio fra jm.. får høre om det er noe som hjelper på neste time :)
er lite aktiv pga det kan trigge fødsel som jeg absolutt ikke vil ha helt enda.. hjelper liksom ikke å ligge på sofaen heller :p
Hvorfor fraråder hun det? Hvilke grunnlag?
Eneste fysio gjør med meg er nåler og løse opp stive muskler. Neste uke begynner vi med modning.

Jeg er helt lik! Det har satt seg skikkelig i tissen, og går som ei gammal dame på 97! Og er jo så lenge til vi har termin:(

Samme her!
Og jeg må si til treåringen at hun må gå litt saktere, selv om hun går helt rolig mens hun holder i hånden min. :P

Jeg er helt lik! Det har satt seg skikkelig i tissen, og går som ei gammal dame på 97! Og er jo så lenge til vi har termin:(

ja det er ei lita stund til.. virker ikke som det vil gi seg.. idag kom jeg nesten ikke opp fra senga.. klarte ikke å sette bare en fot utenfor gitt, og bare det å sitte er jo ett prosjekt.. huffameg!
vi ser sikkert kjempelekre ut når vi driver på slik tenker jeg :p

ja det er ei lita stund til.. virker ikke som det vil gi seg.. idag kom jeg nesten ikke opp fra senga.. klarte ikke å sette bare en fot utenfor gitt, og bare det å sitte er jo ett prosjekt.. huffameg!
vi ser sikkert kjempelekre ut når vi driver på slik tenker jeg :p
Haha, ja nydelige:p Som en hvalross på bein! Det brukes krykker her på de verste dagene her. Hadde det vært noe for deg?:)

Samme her, blitt enda verre i tissen i dag..:-/ Kjenner jeg har begynt å gå annerledes..:-O ikke klar for å gå sånn i 31 dager til...enda lengre hvis jeg må gå over tiden.

Back
Topp