Støl?!

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
kjennes ut som jeg har prøvd å gå ned i "gutte spagaten" minst 5ganger.. gud så vondt det er å gå! kjennes ut som jeg er enten støl eller har blåmerke nederst i magen også.. er det fler som har det sånn? hvor lenge isåfall?

har virkelig ikke lyst til å gå slik med mensmurringer og kynnere i tillegg i ca 6uker til (om han kommer rundt termindag)

Kan høres ut som om du har fått bekkenløsning.
Har du vært ekstra aktiv i forkant av smertene?
På meg hjelper det å slappe av, ta ting i mitt eget tempo.

Jeg får også vondt nederst i magen hvis jeg går mye. Har akkurat kommet hjem fra en bytur og det kjennes ut som jeg har fått masse blåmerker over skambeinet:p

huff.. var ikke slik sist jeg hadde bekkenløsning før jul - det var mer behagelig
har ikke gjort annet enn å ta det med ro siden fredag for å ikke trigge fødsel :o men smertene mellom beina blir jo ikke noe bedre ; (

Har det sånn jeg også, kjennes som jeg har ligget i spagaten i flere timer :-( Hatt det sånn konstant i 2-3 uker nå :-/ Skal til jordmor i morgen, så skal ta det opp med ho da. Aner ikke hva det kommer av :-/

Har det sånn jeg også, kjennes som jeg har ligget i spagaten i flere timer :-( Hatt det sånn konstant i 2-3 uker nå :-/ Skal til jordmor i morgen, så skal ta det opp med ho da. Aner ikke hva det kommer av :-/

du får si hva det kommer av! - håper ikke dette er noe man må gå med til fødsel :(

Sniker fra februar her :-)
Jeg å hadde det slik fordi mini lå med hodet ned i bekkenet, hadde det slik fra rundt uke 30 til han kom i uke 39 :-)
Ikke sikkert det er derfor hos dere, men om det skulle vare lenge så kan det være en mager trøst at du blir vant med det ;-)

Da har jeg vært hos jordmor, og ho mener at smertene kommer av at hodet er i ferd med å "bore" seg fast i bekkenet :-)
Fikk samme beskjed i dag. Lårene og bekkenet kjennes ut som jeg skulle jogget en time uten å ha trent på flere mnd, så støl. Jordmor bare lo litt av meg, og sa ja det er ikke så lenge igjen nå.:)

Er sånn jeg har det også. Har hatt mer mindre vondt rundt skambenet, når jeg går en del er det et trykk ned mot mellomgolvet i tillegg til smerter i venstre lyske og følelsen av å ha et blåmerke midt på skambenet/klitoris :P Før helgen klarte jeg bare å gå 20 minutter før hele underlivet og ryggen brant, nå har jeg vært på tur flere dager med lengre avstander og det går greit så lenge jeg går sakte og tar små skritt :P Går til behandling, så mulig at det er det som har hjulpet, ellers har han vel sunket litt :P

Jeg hadde bekkenløsning tidligere i sv.skapet, men den bekkenløsninngen jeg har fått nå er mye mer intens og sviende. Så mine er helt ulike, selv om det har vært samme greia:)

klarer omtrent ikke gå 20 meter før jeg ikke klarer å gå mer å må ha pause.. med mindre jeg tar snegle skritt.. fysøren altså! orker ikke dette i 6uker til :(
har bare blitt værre siden jeg skrev innlegget.. liksågreit at jm sa jeg måtte holde meg i ro - da måå jeg jo høre etter og ikke presse meg selv :)

sost jeg hadde bekkenløsning var det som ett lyn i hofta - nå er det mellom beina :o

klarer omtrent ikke gå 20 meter før jeg ikke klarer å gå mer å må ha pause.. med mindre jeg tar snegle skritt.. fysøren altså! orker ikke dette i 6uker til :(
har bare blitt værre siden jeg skrev innlegget.. liksågreit at jm sa jeg måtte holde meg i ro - da måå jeg jo høre etter og ikke presse meg selv :)

sost jeg hadde bekkenløsning var det som ett lyn i hofta - nå er det mellom beina :o
Jeg er helt lik! Det har satt seg skikkelig i tissen, og går som ei gammal dame på 97! Og er jo så lenge til vi har termin:(

Høres ut som bekkenløsning altså. Prøv bekkenbelte når du er aktiv. Eventuelt få henvisning til fysio, de kan løsne litt på muskulaturen .

Høres ut som bekkenløsning altså. Prøv bekkenbelte når du er aktiv. Eventuelt få henvisning til fysio, de kan løsne litt på muskulaturen .

ble frarådet fysio fra jm.. får høre om det er noe som hjelper på neste time :)
er lite aktiv pga det kan trigge fødsel som jeg absolutt ikke vil ha helt enda.. hjelper liksom ikke å ligge på sofaen heller :p

Back
Topp