Sprutgulp av HIPP

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Jeg gir jenta mi 1-3 flasker MME i døgnet. Vi startet med NAN uten problem. Når pakken var tom tenkte jeg å prøve HIPP siden så mange mener den er bedre. Til vanlig gulper hun ingenting, men de siste to dagene har hun hatt skikkelig sprutgulp etter bare 40ml med HIPP. Noen andre som har opplevd det samme?
Kan også nevne at hun er litt forkjølet og plages med tett nese og litt hoste. Kan dårlig form være årsak til gulpingen?

Vi gir oss mme I tillegg til ammingen, og de siste dagene har lillegutt her også kommet med skikkelig sprutgulp. Vi bruker Collett. Men her har han også begynt å bli litt forkjølelse, har ikke tenkt at dette kan være årsaken før du skreiv det. Tror han begynte med sprutgulp, samtidig som han blei forkjøla.. hmm:p

Jeg har fått en skikkelig gulpeunge, men jeg er bare på mm nå. Men jeg og syns hun er tidvis fryktelig surklete i nesa, sambo derimot syns ikke det (men han hører jo ingenting for tiden).
Kan det være at de svelger mer luft kanskje når de spiser, om de er tette i nesa? Vet ikke hvor mye de puster med munn enda jeg..

Måtte på legevakten ikveld da hun hadde 38 i feber. Hun hiver veldig etter pusten når hun sover også. Fant heldigvis ingen infeksjon eller noe annet, hun er nok bare forkjølet (smittet av meg...) Det at hun er så tett i nesa har gjort at hun sluker maten når hun får flaske, og jeg tror det er grunnen til at det kommer som en fontene i retur:p Vi drypper nesen med saltvann og suger ut snørr flere ganger om dagen, men det tetter seg igjen veldig fort.

Vi har bare hatt positiv erfaring med hipp - hadde nan først.
Har litt gulping, men det hadde vi også med nan. Men føler det et mer når han har litt dårlig tid.

Måtte på legevakten ikveld da hun hadde 38 i feber. Hun hiver veldig etter pusten når hun sover også. Fant heldigvis ingen infeksjon eller noe annet, hun er nok bare forkjølet (smittet av meg...) Det at hun er så tett i nesa har gjort at hun sluker maten når hun får flaske, og jeg tror det er grunnen til at det kommer som en fontene i retur:p Vi drypper nesen med saltvann og suger ut snørr flere ganger om dagen, men det tetter seg igjen veldig fort.

Tror jeg må prøve med saltvann og snørrsuger jeg og. Selvom sambo sier han ikke hører noe.
Jeg og føler hun puster veldig fort, men stort sett er det sammen med sugebehov. Akkurat som hun er stressa liksom. Igjen, sambo er ca ikke bekymra og bare himler med øynene når jeg sier noe. Han har vel vært med på det meste før. Han har to fra før :D

Tror jeg må prøve med saltvann og snørrsuger jeg og. Selvom sambo sier han ikke hører noe.
Jeg og føler hun puster veldig fort, men stort sett er det sammen med sugebehov. Akkurat som hun er stressa liksom. Igjen, sambo er ca ikke bekymra og bare himler med øynene når jeg sier noe. Han har vel vært med på det meste før. Han har to fra før :D
Her er hun bedre i pusten i dag, men på det verste i går så stoppet hun å puste flere ganger i minuttet, for så å hive etter pusten når hun skulle trekke luft inn. Veldig ekkelt! Her er samboer også veldig rolig og syns jeg stresser, men vi endte nå opp på legevakten i går så jeg tenker jeg var bekymret med god grunn likevel;)

Her er hun bedre i pusten i dag, men på det verste i går så stoppet hun å puste flere ganger i minuttet, for så å hive etter pusten når hun skulle trekke luft inn. Veldig ekkelt! Her er samboer også veldig rolig og syns jeg stresser, men vi endte nå opp på legevakten i går så jeg tenker jeg var bekymret med god grunn likevel;)

Huff, så ekkelt! Bedre å ta en ekstra sjekk når det blir sånn :)

Back
Topp