Sprinkelseng

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hvilken sprinkelseng har dere?

jeg hsr ikke lyst på de helt kjedelige vanlige , men sliter litt med å finne noe annet, så jeg ønsker tips:)

Vi har denne og er fornøyd, fint og praktisk med skuffer :)

search

Vedlegg

• 6D35C42E-7EE1-4829-A236-34ED3E01793D.jpeg
    6D35C42E-7EE1-4829-A236-34ED3E01793D.jpeg
    23 KB · Visninger: 41
Disse også er praktiske

Vedlegg

• E35D9A5A-746B-4C0B-83F3-4541FB7B92DD.png
    E35D9A5A-746B-4C0B-83F3-4541FB7B92DD.png
    75,2 KB · Visninger: 19
  • D269B464-D735-4A49-BCFD-AFB46B1751EA.jpeg
    D269B464-D735-4A49-BCFD-AFB46B1751EA.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 19
Vi har sprinkelsenga som samboer hadde da han var liten for nesten 40 år siden:joyful: den har samme utseende som sebra sprinkelseng

Vi har sprinkelsenga som samboer hadde da han var liten for nesten 40 år siden:joyful: den har samme utseende som sebra sprinkelseng

Juno? Den har vi også stående, førstemann brukte den lite :)

Venter du baby, Kengu? ❤️

Jeg synes de sengene som har litt lang brukstid er fine, feks sebra sin, koster jo endel mer men til gjengjeld kan den brukes lenger:-)

Vi har hatt en arvet Gulliver sprinkelseng fra IKEA og vært fornøyd med den :)
Kjøpte heller en vokseseng da denne var utvokst.

Takk for tips, ikea sine utgår. Sebra sine er råfine ja, mrn litt i dyreste laget tror jeg

Vi har Ikea. Mye pga pris. Men når den er såpass billig så kan man jo male den uten dårlig samvittighet. Vår er fortsatt hvit på 3 ungen. Men nr 2 hadde en del klistremerker på den.

Juno? Den har vi også stående, førstemann brukte den lite :)
Det er jeg usikker på, stod ikke noe merke på den når jeg sjekket kjapt i sted:p har ikke tatt den i bruk enda da mini sover på vårt rom, men har fått tak i madrass som vi må skjære til for at den skal passe, og så blir det litt tilvenning til egen seng på eget rom etter hvert:)

Det er jeg usikker på, stod ikke noe merke på den når jeg sjekket kjapt i sted:p har ikke tatt den i bruk enda da mini sover på vårt rom, men har fått tak i madrass som vi må skjære til for at den skal passe, og så blir det litt tilvenning til egen seng på eget rom etter hvert:)

Høres ut som Juno. Vi kjøpte madrass og slikt fra produsent i Danmark, 2000kr :bag: Og da slapp vi toll fordi vi sendte den til hytten i Sverige...

E7D11D4A-3DBE-4225-AE4C-450E8B731E32.jpeg

Høres ut som Juno. Vi kjøpte madrass og slikt fra produsent i Danmark, 2000kr :bag: Og da slapp vi toll fordi vi sendte den til hytten i Sverige...

Vis vedlegget 349060
Du hadde rett der ja, fant et Juno merke på sengebunnen:happy: oi, 2000:woot: vi fant en madrass på Jysk som vi kan skjære til, så når det er tid for å utvide senga så kan vi bare ha i den delen vi skjærer av så slipper vi å kjøpe enda en:p

Du hadde rett der ja, fant et Juno merke på sengebunnen:happy: oi, 2000:woot: vi fant en madrass på Jysk som vi kan skjære til, så når det er tid for å utvide senga så kan vi bare ha i den delen vi skjærer av så slipper vi å kjøpe enda en:p

Vi kjøpte sånn som er ferdig utskjært til sengen.. Totalt unødvendig egentlig men :P

Denne sengen er min mor sin ❤️

Back
Topp