Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har denne og er fornøyd, fint og praktisk med skuffer
![]()
Vi har sprinkelsenga som samboer hadde da han var liten for nesten 40 år sidenden har samme utseende som sebra sprinkelseng
Vi har hatt en arvet Gulliver sprinkelseng fra IKEA og vært fornøyd med den
Kjøpte heller en vokseseng da denne var utvokst.
Nope men vi blir fosterhjemVenter du baby, Kengu?![]()
Ja det tror jeg det blirSå fint![]()
Det er jeg usikker på, stod ikke noe merke på den når jeg sjekket kjapt i stedJuno? Den har vi også stående, førstemann brukte den lite![]()
Det er jeg usikker på, stod ikke noe merke på den når jeg sjekket kjapt i stedhar ikke tatt den i bruk enda da mini sover på vårt rom, men har fått tak i madrass som vi må skjære til for at den skal passe, og så blir det litt tilvenning til egen seng på eget rom etter hvert
![]()
Og da slapp vi toll fordi vi sendte den til hytten i Sverige... 
Du hadde rett der ja, fant et Juno merke på sengebunnenHøres ut som Juno. Vi kjøpte madrass og slikt fra produsent i Danmark, 2000krOg da slapp vi toll fordi vi sendte den til hytten i Sverige...
Vis vedlegget 349060
oi, 2000
vi fant en madrass på Jysk som vi kan skjære til, så når det er tid for å utvide senga så kan vi bare ha i den delen vi skjærer av så slipper vi å kjøpe enda enDu hadde rett der ja, fant et Juno merke på sengebunnenoi, 2000
vi fant en madrass på Jysk som vi kan skjære til, så når det er tid for å utvide senga så kan vi bare ha i den delen vi skjærer av så slipper vi å kjøpe enda en
![]()