Sto opp halv 11 (vi liker å drøye den på mårran!!) gav lille mat også var det å traske seg ut på trille tur ! Turn ble faktisk 7 km lang! Skulle hente et tørkestativ som jeg skulle få gratis + dra innom jula for å kjøpe hammer og propp til dusjen (så lille kan "bade"). Må si det var en litt tung tur, mye bakker! Nedover er verst syns jeg, kjenner det blir ubehagelig å strammer seg (kynnere??) og da er det bare å sette seg på huk og presse seg sammen så går det over, også gå videre 
Har også fått vite hvordan søskenvogna fungerer i dag! Fikk ingen instruksjoner når jeg kjøpte den (brukt) og så plutselig at ei solgte samme på facebook og måtte spørre! Så nå er trekkene til den på vask og skal pakkes bort til det nermer seg ^^ så også at en stang var ødelagt i ryggen på vogna!! Denne måtte jeg hamre bein igjen (bra jeg kjøpte en hammer tidligere!!!).
Ahh! Produktiv dag ! ^^
Har også fått vite hvordan søskenvogna fungerer i dag! Fikk ingen instruksjoner når jeg kjøpte den (brukt) og så plutselig at ei solgte samme på facebook og måtte spørre! Så nå er trekkene til den på vask og skal pakkes bort til det nermer seg ^^ så også at en stang var ødelagt i ryggen på vogna!! Denne måtte jeg hamre bein igjen (bra jeg kjøpte en hammer tidligere!!!).
Ahh! Produktiv dag ! ^^