Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, så stilig at dere har hørt henne på callen [emoji7]Så herlig! [emoji173]️
Her skravler hun som en foss! Forståelige og uforståelige setninger om hverandre. [emoji28] Hadde et skikkelig språkboozt i november som bare skøyt i været i desember. Så setninger med flere ord kom plutselig på løpende bånd. Utrolig morsomt og fascinerende og man blir jo kjempestolt! Nå har hun begynt å prøve å fortelle ting fra barnehagen, men er ikke bestandig like enkelt å skjønne budskapet. Men hun blir jo så ivrig. Hun har faktisk begynt å snakke i søvne også så babycallen kan by på god underholdning innimellom [emoji4]
Oj, kan hun telle til 10? Da er hun nok litt foran ja [emoji3]Her har hun snakket og skravlet siden september. Kan synge hele sanger med litt hjelp og sier mer enn tre ord per setning. Hun er godt foran, det er litt gøy! ♡ Teller til 10 og kan vel opp imot 100 ord. Hun er nok litt mer forsiktig fysisk
Ja! Noen ganger litt hjelp til et tall innimellom. Tror hun skjønner at det er snakk om antall for noen ganger teller hun mens hun peker på ting. Så får vi se om dette er et geni eller ikke jeg kan ikke hjelpe til med matten så hun har det ikke etter meg [emoji14]Oj, kan hun telle til 10? Da er hun nok litt foran ja [emoji3]
Høres ganske likt ut som her. Men gjengangeren er en, to, tre, seks, sju, ni, ti. Med full entusiasme og jubel og gjerne litt stående applaus for seg selv [emoji28]Ja! Noen ganger litt hjelp til et tall innimellom. Tror hun skjønner at det er snakk om antall for noen ganger teller hun mens hun peker på ting. Så får vi se om dette er et geni eller ikke jeg kan ikke hjelpe til med matten så hun har det ikke etter meg [emoji14]
Haha morsomt!Høres ganske likt ut som her. Men gjengangeren er en, to, tre, seks, sju, ni, ti. Med full entusiasme og jubel og gjerne litt stående applaus for seg selv [emoji28]