Språk

Her gråtes det mamma og sies pappa, men tror ikke han vet hva han sier. De siste ukene har han begynt å si oioioioi når han ser noe spennende (en hund, fugler) eller får til noe nytt :p

Så søtt! :)

Sa vovvovov..to ganger i dag, da det var noe med bikkja til svigerforeldrene mine. Hørte det en gang i går også, men trodde det var tilfeldig. I dag hørte svigerfar det også. Vi har jo sagt vovvoven flere ganger når klapper på henne f.eks. Lurer på om hun faktisk sier det eller ei. Hun har bablet noe ekstremt både i går og i dag, tunga er omtrent mer ute av munnen enn inni.

Ekstremt mye skravling her også. Blir litt tullete i hodet jeg :p Veldig morsomt da :)

Sier mamma og pappa her, har gjort det en stund :-) da pappaen ringte og jeg satt han på høyttaler sa han tydelig pappa, og han klager alltid mamma når han vil løftes opp av meg :-) ellers går det i alle konsonanter snart hehe! Ka, ga, ba, pa....

Samme her...klager og sier mammamamamma mens han henger i beina mine når jeg lager middag :p Mye konsonanter her også, men litt usikker på om han har sagt Ka enda :) Tydelig utforsking av språket og der er kjempegøy!

Pappa når hun er glad, mamma når hun klager og er lei;) Nå har hun begynt å si pappa til meg når jeg sier nei til noe hun ikke får lov til, og mamma når pappan sier nei:p

Her går det også i mye av det samme som dere, men mest mamama (ellers også enn bare ved sutring) og babling hele dagen. Når han spiser så sier han "mmm" og nam nam nam" mellom hver skje han får :p

Back
Topp