Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som han sier mamma og noen ganger pappa.. Men det er nok fordi det er de lydene som er enklest å lage for han.. Man kan ikke forvente noe før rundt 12 mnd alder, og da gjerne bare ett par ord
Når hun gråter høres det ut som mamma, og baba. blir spennende den dagen det kommer skikkelig <3
Ja! Jeg innbiller meg egentlig også at han sier mamma til meg men synes det er tidlig å "tro" på der hehehe... Men det er nok sannsynlig at de begynner allerede altsåMin har også laget de lydene en stund nå, men nå sier han de mer tydelige og han sier maaaamma og krabber etter når jeg forlater rommet. Og så sier han det selvsagt med den klareste stemme på natten når jeg prøver å gi minst mulig blikkontakt Mulig det er litt tidlig ja, men virker så riktig plassert noen ganger
Min baby har ingen ord ennå. Hun sier mamma og pappa / dada, men hun mener ingenting med det. Virker som om papa er gladlyden mens mama er klagelyden. Storebror begynte å snakke allerede da han var bare 8 mnd, mens storesøster var hele 17 mnd, så jeg er veldig spent på når denne lille lærer det.
Hehe, ikke ha for store forhåpninger. Hvis 7-åringen min går for lenge uten mat, så blir han fremdeles ekkel med 5-åringen heller enn å si fra at han er sulten. Jeg håper på at han snart skal bli reflektert nok til å snakke når noe er galt, men jeg er forberedt på å måtte vente til han er rundt 25 eller noe.8 mnd var tidlig ja! Blir spennende å se når frøkna di lærer det ja Her har jeg ingen å sammenligne med foreløpig. Merker at han hermer en del lyder, men skjønner nok ikke betydningen av det meste foreløpig. Tror dog at mamma faktisk er noe han har lært seg nå altså Blir spennende å se fremover om det stemmer! Gleder meg til de endelig kan begynne å si hva som f.eks plager de jeg altså
Haha, mamma er klagelyden her også. Da samboer tok han et par timer så jeg fikk sove i morges hørte jeg konstant sutrende mamammamama fra stua. Aldri vært slik før, så kan bli spennende med jobbstart om noen dager
Hehe, ikke ha for store forhåpninger. Hvis 7-åringen min går for lenge uten mat, så blir han fremdeles ekkel med 5-åringen heller enn å si fra at han er sulten. Jeg håper på at han snart skal bli reflektert nok til å snakke når noe er galt, men jeg er forberedt på å måtte vente til han er rundt 25 eller noe.
Min baby forstår ikke engang hva mamma betyr ennå, eller noe som helst andre ord for den saks skyld, så jeg regner med at det tar lang tid før hun lærer å si det bevisst. Vi sjekker hver dag med å spørre "hvor er mamma", "hvor er storebror" osv, men hun kikker bare på den som snakker, snur seg ikke til den det blir spurt etter.
Lykke til med jobbstart! Håper babyen tar det bedre enn fryktet.
Han sier "ohh" når gan er forbauset over noe
Han sier "ohh" når gan er forbauset over noe
Her sier hun mamma HELE tiden, og "bappa" noen ganger. Hun har også sagt "gakk gakk" Ellers ikke noe...
MYE mamma her også Sa vovvovv da en hund passerte her, men det tror jeg var veldig tilfeldig, for det har jeg ikke lært han