SPRØTT!!! *med mail innlegg*

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: maryjoleen

herregud vet liksom ikke hva jeg skal si jeg:S:P
man vet jo ikke at det er noe galt og skummelt med det, men sært JA!

Ja,  og jeg syntes på en måte litt synd i han men så tenker jeg på det at hadde han nødt å si alt? Kunne ikke han bare sagt at han var interressert i lekegrinden?[8|]

jo han burde jo kunne si det da. merkelig merkelig.
men tror heller ikke han kødder. er så mye sære folk at jeg blir ikke sjokkert lengre.
har lagt ut nytt victoria secret undertøy på finn en gang.
da var det en fyr som begynte å ringe og når jeg sa det var solgt fikk jeg mail og mld om jeg hadde noe brukt han kunne kjøpe. og at jeg ikke trengte vaske det osv.
ringte mange ganger, men orka ikke ta den[8|]

fy søren, jeg fikk skikkelig frysninger av de mailene[:'(] Creepy!!

Jeg blir uansett automatisk kvalm når ukjente folk skriver  "klem"  til meg.....[8|][:'(]

Fatter ikke hvorfor han må drive å utdype til folk hvorfor han vil kjøpe grinda... Hadde han ikke sakt no spes så hadde han sikkert funni seg ei bra ei for lengst![&:]

herregud vet liksom ikke hva jeg skal si jeg:S:P
man vet jo ikke at det er noe galt og skummelt med det, men sært JA!

Ja,  og jeg syntes på en måte litt synd i han men så tenker jeg på det at hadde han nødt å si alt? Kunne ikke han bare sagt at han var interressert i lekegrinden?[8|]

jo han burde jo kunne si det da. merkelig merkelig.
men tror heller ikke han kødder. er så mye sære folk at jeg blir ikke sjokkert lengre.
har lagt ut nytt victoria secret undertøy på finn en gang.
da var det en fyr som begynte å ringe og når jeg sa det var solgt fikk jeg mail og mld om jeg hadde noe brukt han kunne kjøpe. og at jeg ikke trengte vaske det osv.
ringte mange ganger, men orka ikke ta den[8|]

Det er syyykt det!![:D][:D]

Synes det er bedritent av deg å legge ut mailene fra han! Fyren har jo åpenbart "spesielle interesser", men hva er poenget med å legge det ut sånn? Almenn forlystelse, uffing og æsjing? Smålig! [:'(]

ORIGINAL: *Melody*

Synes det er bedritent av deg å legge ut mailene fra han! Fyren har jo åpenbart "spesielle interesser", men hva er poenget med å legge det ut sånn? Almenn forlystelse, uffing og æsjing? Smålig! [:'(]

helt enig!!!11Synes det er slemt.....Folk er forskjellige,og så lenge det er harmløst står ikke jeg og gjør narr av det altså.

ORIGINAL: |Toadette|

ORIGINAL: GuttasMamma!

helt enig!!!11Synes det er slemt.....Folk er forskjellige,og så lenge det er harmløst står ikke jeg og gjør narr av det altså.

er jo ingen som vet hvem dette er
ingen navn eller noe som er nevnt som kan spores til noen

Og derfor er det i orden eller? [8|][8|]

Å herregud... fy fader verden er full av helt skrudde folk

er jo ingen som vet hvem dette er
ingen navn eller noe som er nevnt som kan spores til noen

Og derfor er det i orden eller? [8|][8|]

ser bare ikkje det store problemeet nej
'

Enig..kan ikke si jeg ser det jeg heller.....ingen som har nevnt navn her..

hver sine lyster.....

men han hadde ikkje trengt å lagt ut om behovene sine til deg. Det er n privatsak hva han skulle med lekegrinden... rar fyr... (ikke bare pga lystene men at han bretta ut om det til deg.)

Sikkert en som tuller med deg. Men det kan godt være sant også, jeg vet om voksne folk som har fetisj for bleier...[:'(]

omg syk syk syke mann

Hvis dette ikke er en tull, så synes jeg dette er ganske så ekkelt[&:]

Herregud....
Folk er jammen spesielle...
Nesten så jeg ikke får frem ord... hihi!!!

[8D]hahaha! gal gal mann

Skulle nesten tro det er noen som tuller, men man vet jo aldri, mange rare folk her i verden. Når det er sagt, hvorfor i alle dager kan han ikke bare kjøpe seg en i en butikk? [8|]

Hvorfor kan han ikke kjøpe en ny lekegrind? Synes det er litt rart.  

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

Njaaa.. Vil egentlig ikkje heilt sei da.. Infantisme kanskje? Å da e jo i å for seg HEILT ufarlig.. E rett å slett berre ein preferanse nåken har.. Trenge ikkje dermed ver nåke seksuelt..

Ja er jo sant det. men han trengte jo ikke å fortelle hva han skulle bruke den til?

Nei det er akkurat det. Når man kjøper noe på finn.no så pleier man ikke å si så mye om hva man skal bruke det til. "-åja, har du en sovesofa tilsalgs ja, så fint, jeg har sett etter en sånn en stund, som tante olga kan ligge i når hun er på besøk. Hun har forresten to katter, og liker å strikke." [8|]

Nei han har tydeligvis et stort behov for å fortelle dette, om lysten sin til å ligge i lekegrind og leke baby.. tror det er det han får kicket sitt av jeg, å fortelle det. Så ikke svar, det er det han liker [;)]

Fy f.. jeg ler av den kommentaren din altså[:D][:D][:D][:D] [:D]Jæskla bra. Takk :)

Men herregud for en merkelig fyr!

ORIGINAL: ~Maddy~

herregud da..[8|][8|][8|] merkelig type,men men har vel sine grunner[8D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Eg vil sei mange her e veldi trangsynte å fæle no eg altså.. Greit nok.. Han hadde IKKJE trengt å legga ut om da, å da KAN ver tull.. Men ka om da ikkje e da? Dersom ein av samboarane dåkas like, lets say, romper.. E an då syk å ekkel viss an ser på romper? Viss nåken like å spilla skuespill onda sexen.. Sykepleiar, brannmann, eletrikar, gartner, u name it.. E dei syke, ekle, fæle å muligens potensielle voldektspersona av folk i dei aktuelle yrkene?

Sånn så eg ser da her så e da ikkje ein gong snakk om nåke seksuelt. Da e heller snakk om infantisme..
Da har INGENTING me pedofili å gjer!!
Da e rett å slett snakk om å gå "tebake" te barndommen, å alt den føre me seg. Å eg veit da høres rart ut for folk så ikkje veit nåke om da, men da e HEILT normalt for nåken. Da går på å ver "hjelpelaus" å ha ein foreldrefigur eller ein voksen figur te å ta vare på seg. for VELDI mange så e da et behof for å føla seg elska.. Ikkje nåke meir..

Da e tabubelagt, men da e ikkje dermed sjukt å ekkelt..

(Har ikkje tilgong eller medgong i infantisme sjøl, men trur et par-tre stykker her inne trenge å få littegranne info...)
http://members.lycos.nl/abastian/en/questions.html

Må si meg enig. I en verden så full av drit så er dette å regne so ganske harmløst synes jeg. Men klart, det enkleste ville jo vært å bare kjøpe en ny, el i hvertfall la ævre å si noe om hva han skulle med den. Kanskje han trengte å fortelle det, el å få en reaksjon som sier at det er greit, at han ikke er en ekkel og unormal fyr selv om han tar den litt lenger enn de fleste? Hva vet man egentlig om hva som foregår i hodene til alle de "normale" menneskene man omgå i hverdagen[8|][:)] 

Jeg har ikke nevnt navn fordi jeg ikke vil henge noen ut, eneste navnet som er nevnt er mitt. Og kan ikke se at han vil legge skjul på det når han skriver om alt til meg, som er en totalt fremmed. [8|] 

Melody: takk for kommentarene dine, tar ikke de serlig personlig. [:D]

Back
Topp