AbsoluttPINK
Gift med forumet
CREEPY![&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mama*
Sambo tok kontroll. Mailene ble bare for mye for meg etterhvert, ble litt for utdypet. Han tuller ikke for jeg har fått tlf nr og fulle navn, sender fra privat og job mail. [&:]
ORIGINAL: maryjoleen
Sambo tok kontroll. Mailene ble bare for mye for meg etterhvert, ble litt for utdypet. Han tuller ikke for jeg har fått tlf nr og fulle navn, sender fra privat og job mail. [&:]
hva sa han da?[8|][:o]
ORIGINAL: Bleiemos
Nei æsj... Syns du skal la vær å selge til han. Har han så syke fantasier får han heller ta seg råd til å kjøpe en lekegrind i butikk som aldri har vært brukt av barn!
At han var følte jeg var en person som forstod han.. kan sende kopi av mailen på pm vis du vil. [:D]
ORIGINAL: 3xS
Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.
si at du fikk inn et bud på mye mer enn den ligger ute til da vettu, og at du selger til dem istede?
sa ja til han men kan jo si at jeg bestemte meg for å beholde den? Eller gi den vekk til en venninne?
Hvs dksl en voksen mann med lekegrind for å avstresse???!!!!
ORIGINAL: Antima
Herregud [&:]....men hvorfor i all verden fortalte han deg hva han skulle med lekegrinda ???? Hvis han ønsker seg så ei lekegrind så er det jo bare å gå å kjøpe ei på en barnebutikk, ingen der som spør hva du skal med den [8|]
Jeg hadde ikke solgt den til han, syns det var litt creepy [&:]
ORIGINAL: thealita
ORIGINAL: lykkeligmamman
At han var følte jeg var en person som forstod han.. kan sende kopi av mailen på pm vis du vil. [:D]
til meg og, hahaha dette måå eg bare lese!
Kan jeg og få?
herregud vet liksom ikke hva jeg skal si jeg:S:P
man vet jo ikke at det er noe galt og skummelt med det, men sært JA!