SPRØTT!!! *med mail innlegg*

CREEPY![&:]

ORIGINAL: *Mama*

Sambo tok kontroll. Mailene ble bare for mye for meg etterhvert, ble litt for utdypet. Han tuller ikke for jeg har fått tlf nr og fulle navn, sender fra privat og job mail. [&:]

hva sa han da?[8|][:o]

HÆ???

Kan forstå at han ble skilt ja..

ORIGINAL: maryjoleen

Sambo tok kontroll. Mailene ble bare for mye for meg etterhvert, ble litt for utdypet. Han tuller ikke for jeg har fått tlf nr og fulle navn, sender fra privat og job mail. [&:]

At han var følte jeg var en person som forstod han.. kan sende kopi av mailen på pm vis du vil. [:D]

ORIGINAL: Bleiemos

Nei æsj... Syns du skal la vær å selge til han. Har han så syke fantasier får han heller ta seg råd til å kjøpe en lekegrind i butikk som aldri har vært brukt av barn! 

æsj ja enig.. men kan jo være det er en syykt dårlig spøk også.

Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

trenger ikke være pedofil... noen som liker å "leke" baby sjøl og[8D]

hahah!! sykt!! han tenner vel kanksje på å late som han er baby da[&:][8D]

ville meldt han inn til finn.no jeg, unormalt å fortelle folk sånt [8D]

At han var følte jeg var en person som forstod han.. kan sende kopi av mailen på pm vis du vil. [:D]

til meg og, hahaha dette måå eg bare lese!

ORIGINAL: 3xS

Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

si at du fikk inn et bud på mye mer enn den ligger ute til da vettu, og at du selger til dem istede?

sa ja til han men kan jo si at jeg bestemte meg for å beholde den? Eller gi den vekk til en venninne?

Hvs dksl en voksen mann med lekegrind for å avstresse???!!!!

tror jeg hadde gått for den ja[&:]

Herregud [&:]....men hvorfor i all verden fortalte han deg hva han skulle med lekegrinda ???? Hvis han ønsker seg så ei lekegrind så er det jo bare å gå å kjøpe ei på en barnebutikk, ingen der som spør hva du skal med den [8|]

Jeg hadde ikke solgt den til han, syns det var litt creepy [&:]

ORIGINAL: Antima

Herregud [&:]....men hvorfor i all verden fortalte han deg hva han skulle med lekegrinda ???? Hvis han ønsker seg så ei lekegrind så er det jo bare å gå å kjøpe ei på en barnebutikk, ingen der som spør hva du skal med den [8|]

Jeg hadde ikke solgt den til han, syns det var litt creepy [&:]

ORIGINAL: thealita

ORIGINAL: lykkeligmamman

til meg og, hahaha dette måå eg bare lese!

Kan jeg og få?

Me 2?

Syyyk fyr!!

.

hahhahah syke satan for en syk fyr[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

herregud vet liksom ikke hva jeg skal si jeg:S:P
man vet jo ikke at det er noe galt og skummelt med det, men sært JA!

herregud vet liksom ikke hva jeg skal si jeg:S:P
man vet jo ikke at det er noe galt og skummelt med det, men sært JA!

Ja,  og jeg syntes på en måte litt synd i han men så tenker jeg på det at hadde han nødt å si alt? Kunne ikke han bare sagt at han var interressert i lekegrinden?[8|]

ORIGINAL: Tinkers :P

det MÅ være kødd[&:]

Tror ikke det altså.. [8|][&:]

Back
Topp