SPRØTT!!! *med mail innlegg*

*Mama*

Gift med forumet
Er en som vil kjøpe lekegrinden vår... Men..... Han vil kjøpe den til seg selv. Har vært et stort ønske hele livet og nå er han skilt så derfor kan han kjøpe en lekegrind til seg selv. Spurte også om det var teppe med slikt at det var noe mykt å ligge på.. [&:]  Vet ikke om jeg vil selge den til han jeg, siden mine barn har vokst i den, stått for første gang osv.

Hei igjen ...

Du har sikkert skjønt det allerede, men jeg kan like godt si det :-)

Jeg har hatt en hemmelig drøm gjennom store deler av livet, det er å ha sin egen lekegrind. Nå er jeg blitt alene, og har muligheten til å realisere det.
Det blir for meg en måte å avreagere og stresse ned på, og det trengs av og til.

Tror ikke du blir så veldig skremt, det er jo helt ufarlig.

Hvis du tror at lekegrinden holder det, så vil jeg kjøpe den av deg.

Er der med teppe eller matte i bunnen, som er litt myk å ligge på ...

Denne ble skrevet etter jeg ikke svarte:

Gode Kristine ....

Håper ikke jeg skremte deg, det er helt ufarlig og harmløst. Jeg må bare finne den rette lekegrinden for meg :-) Husker ikke helt hvordan lekegrinden din var, men det må være av den solide typen, som skrues sammen. kan forklare deg hvis du vil :-) Ikke vær redd :-)

Denne ble skrevet etter jeg sa at hengslene ville nok ikke tåle vekten:

Hei Kristine ....

Du får hoppe oppi og se :-)

Det er ikke verre enn at jeg kan ta en kikk på den, så ser vi hvordan det er.

Bunnplaten er altså todelt, og henger sammen med hengsler på midten.

Kan jo hende det går, jeg er ikke så diger hihi.

Det er ingen hengsler på lekegrinden ellers ...

Er begynt å glede meg til å få egen lekegrind nå, det har tatt sin tid å finne noe i nærheten, som er av den solide sorten. (Hadde en følelse av at du skjønte det:-)

Har opplevd å bli skjelt ut som SYK SYK, gå å få hjelp, til andre som synes det er bare koselig,spennende og helt greit. Vi er så forskjellige vi mennesker, både i behov, men også i toleranse for andre som gjerne ikke er helt A4. Det er jo så harmløst :-)
Heldigvis så er du av den siste sorten (klem) :-)

Er på reisejobb denne uken, kommer hjem fredag kveld, så da kommer jeg i helgen.

Det er kanskje lettere å avtale pr telefon, den har vi jo alltid med oss.

Kan ikke fatte og begripe at han kan skrive at jeg er en av den sorten som forstår når jeg har skrevet kortfattet og enkelt. Og at jeg tror ikke lekegrinden vil passe han!![&:]

Hei Kristine ....

Skal ikke plage deg mere nå, bare ett siste spørsmål, jeg håper du er ærlig på :-)

Har du følt dette ubehagelig ...

Ha ellers en fin dag, og et godt liv fremover...

Dette ble skreve etter min mann sa at lekegrinden var solgt, så den har vi ikke svart på.

freaky fyr [&:]

ORIGINAL: 3xS

[:-][8|][&:]

ORIGINAL: SnuppasMamma

han tuller ikke da?[8D][;)]

Tviler veldig sterkt på det for jeg har fått en ganske omfattende mail. + at jeg har fått en del andre små mail. Og den omfattende var den siste da han skrev at jeg sikkert hadde skjønt det og at han håpte han ikke skremte meg og at det var helt ufarlig det ønsket hans..[8|]

Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

ORIGINAL: *Mama*

Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

si at du fikk inn et bud på mye mer enn den ligger ute til da vettu, og at du selger til dem istede?

Jeg ser for meg en kar som muligens er pedofil jeg.. [:o] Men vet ikke om jeg tørr å si blankt nei til han. Adressen min og tlf nr er jo ute på finn.

si at du fikk inn et bud på mye mer enn den ligger ute til da vettu, og at du selger til dem istede?

sa ja til han men kan jo si at jeg bestemte meg for å beholde den? Eller gi den vekk til en venninne?

Hvs dksl en voksen mann med lekegrind for å avstresse???!!!!

ORIGINAL: SelinesMam

Ja, det var lurt å si[:)]
Han hørest ikke heeelt god ut da[&:]

sende en meld om ast jeg tror ikke bunnen på lekegrinden vil tåle han. Svarer han at han alikevell vil ha den så sier jeg den er solgt til en med høyere bud som dere sier.

Fy søren noe så ekkelt!
[:'(][&:] Noe mistenkelig også synes jeg[>:]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Njaaa.. Vil egentlig ikkje heilt sei da.. Infantisme kanskje? Å da e jo i å for seg HEILT ufarlig.. E rett å slett berre ein preferanse nåken har.. Trenge ikkje dermed ver nåke seksuelt..

Ja er jo sant det. men han trengte jo ikke å fortelle hva han skulle bruke den til?

Nei æsj... Syns du skal la vær å selge til han. Har han så syke fantasier får han heller ta seg råd til å kjøpe en lekegrind i butikk som aldri har vært brukt av barn! 

eh... huff enkelte mennesker er rare[&:]

Hvorfor hadde han i det hele tatt behov for å fortelle deg alt dette? kunne han ikke bare kommet med ett bud, eller sagt den var til onkelbarna hans eller noe. Du trenger jo ikke vite det....rare folk

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Njaaa.. Vil egentlig ikkje heilt sei da.. Infantisme kanskje? Å da e jo i å for seg HEILT ufarlig.. E rett å slett berre ein preferanse nåken har.. Trenge ikkje dermed ver nåke seksuelt..

Ja er jo sant det. men han trengte jo ikke å fortelle hva han skulle bruke den til?

nei derfor tro jeg det er en eller flere tullinger som liker å ha de "moro"!si den er solgt til noen andre,ikke verreen det![:)]

Sambo tok kontroll. Mailene ble bare for mye for meg etterhvert, ble litt for utdypet. Han tuller ikke for jeg har fått tlf nr og fulle navn, sender fra privat og job mail. [&:]

snål type da

Back
Topp