Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk for svar. Håper alt er bra med spira! Skal på tul neste fredag, så får vente og se frem til det.Min ma startet med spotting så greit å følge litt med. Men veldig mange spotter og små blør litt uten at det er noe galt. Er du bekymret bør du ringe lege og få henvisning til tul. Håper det er uskyldig [emoji813]red
Mest sannsynlig er alt i ordenTakk for svar. Håper alt er bra med spira! Skal på tul neste fredag, så får vente og se frem til det.
Godt å høre at det har gått bra med deg og spiren! [emoji4]Jeg hat spottet ca 2 uker nå, begynte med litt frisk blod den første dagen og bare brunt etterpå.
Har vært på UL 2 ganger nå og det ser alt bra ut med lille spiren og området.
Jeg tenker bare at kanskje pga det er ca mens tid vanligvis, men jordmor hadde ikke noe tanker rundt dette og sa så lenge det er ingen smerter eller plutselg mye frisk blod så trenger jeg ikke bekymre meg. Er ca 9 uker i dag.
Å nei! [emoji17] Er det friskt blod nå? Stor, stor klem! [emoji173]Smerter og blødninger siden i går ettermiddag, så det er nok over for min del [emoji22]. Skal til legen igjen i morgen. Vært hjemme fra jobb i dag, for jeg er utslitt og lei meg, tårene triller innmellom. (Litt dårlig samvittighet for å ringe inn "syk" på jobb, men likevel glad jeg ble hjemme).
Ja, og med slim og klumper [emoji22] Er nok over.Å nei! [emoji17] Er det friskt blod nå? Stor, stor klem! [emoji173]

Å nei! [emoji22] tenker på deg.
Håper alt er bra med spiren. Lykke til hos legen i morgen, sender deg en stor klem. [emoji813]red
Det var veldig trist å høre. Og ikke ha dårlig samvittighet for jobben, det er lov å bruke litt tid på å sørge. [emoji173]
Takk [emoji173]Du skal IKKE ha dårlig samvittighet fordi du er hjemme! Jeg ble sykemeldt en uke da jeg mistet i november. Hadde vondt, blødde og var lei meg. Trist å høre du mistet, lykke til videre [emoji209]
Da har jeg vært hos legen. Hun sa det hørtes ut som en spontanabort. Får svar på blodprøvene i morgen. Våknet av smerter kl 05:00 i dag, og blør mer en noen gang, så tipper blodprøvene viser at hCG har sunket.![]()