Spotting

Babyhåp89

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Er det normalt å spotte litt? Har kjent murringer i korsryggen og nederst magen siden fredag, kjennes ut som menssmerter. Har spottet litt (brunt) i går og i dag. Er det grunn til bekymring? Er 6+5.

Min ma startet med spotting så greit å følge litt med. Men veldig mange spotter og små blør litt uten at det er noe galt. Er du bekymret bør du ringe lege og få henvisning til tul. Håper det er uskyldig :Heartred

Min ma startet med spotting så greit å følge litt med. Men veldig mange spotter og små blør litt uten at det er noe galt. Er du bekymret bør du ringe lege og få henvisning til tul. Håper det er uskyldig [emoji813]red
Takk for svar. Håper alt er bra med spira! Skal på tul neste fredag, så får vente og se frem til det.

Jeg hat spottet ca 2 uker nå, begynte med litt frisk blod den første dagen og bare brunt etterpå.
Har vært på UL 2 ganger nå og det ser alt bra ut med lille spiren og området.
Jeg tenker bare at kanskje pga det er ca mens tid vanligvis, men jordmor hadde ikke noe tanker rundt dette og sa så lenge det er ingen smerter eller plutselg mye frisk blod så trenger jeg ikke bekymre meg. Er ca 9 uker i dag.

Jeg hat spottet ca 2 uker nå, begynte med litt frisk blod den første dagen og bare brunt etterpå.
Har vært på UL 2 ganger nå og det ser alt bra ut med lille spiren og området.
Jeg tenker bare at kanskje pga det er ca mens tid vanligvis, men jordmor hadde ikke noe tanker rundt dette og sa så lenge det er ingen smerter eller plutselg mye frisk blod så trenger jeg ikke bekymre meg. Er ca 9 uker i dag.
Godt å høre at det har gått bra med deg og spiren! [emoji4]
Håper det er ufarlig for meg også. Men klarer ikke la være å bekymre meg. Hadde et par kramper på fredag, men kun vært murringer etter det. Spottet litt mer i dag, men fortsatt brunt, så må jo bare satse på at det ikke er farlig. Skal til legen på tirsdag, så får si ifra da og høre hva legen tror. Nå krysser jeg bare fingrene for at det ikke kommer noe friskt blod!

Smerter og blødninger siden i går ettermiddag, så det er nok over for min del [emoji22]. Skal til legen igjen i morgen. Vært hjemme fra jobb i dag, for jeg er utslitt og lei meg, tårene triller innmellom. (Litt dårlig samvittighet for å ringe inn "syk" på jobb, men likevel glad jeg ble hjemme).

Smerter og blødninger siden i går ettermiddag, så det er nok over for min del [emoji22]. Skal til legen igjen i morgen. Vært hjemme fra jobb i dag, for jeg er utslitt og lei meg, tårene triller innmellom. (Litt dårlig samvittighet for å ringe inn "syk" på jobb, men likevel glad jeg ble hjemme).
Å nei! [emoji17] Er det friskt blod nå? Stor, stor klem! [emoji173]

Håper alt er bra med spiren. Lykke til hos legen i morgen, sender deg en stor klem. :Heartred

Det var veldig trist å høre. Og ikke ha dårlig samvittighet for jobben, det er lov å bruke litt tid på å sørge. [emoji173]

Du skal IKKE ha dårlig samvittighet fordi du er hjemme! Jeg ble sykemeldt en uke da jeg mistet i november. Hadde vondt, blødde og var lei meg. Trist å høre du mistet, lykke til videre [emoji209]

Da har jeg vært hos legen. Hun sa det hørtes ut som en spontanabort. Får svar på blodprøvene i morgen. Våknet av smerter kl 05:00 i dag, og blør mer en noen gang, så tipper blodprøvene viser at hCG har sunket. ☹️

Da har jeg vært hos legen. Hun sa det hørtes ut som en spontanabort. Får svar på blodprøvene i morgen. Våknet av smerter kl 05:00 i dag, og blør mer en noen gang, så tipper blodprøvene viser at hCG har sunket. ☹️

Håper i det lengste. Sender deg en god klem. :Heartred

hCG var sunket fra 4800 til 4000, så da er en SA bekreftet. Visste det jo i og med at jeg blødde så voldsomt i går og har hatt ordentlig vondt, men godt å få det bekreftet likevel.

Back
Topp