Spotting: normalt eller miste?

Freia97

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Igår ble testen tydelig positiv ca 11 dpo. Den ble positiv etter at jeg hadde hatt litt beige utflod. Også i dag var testen positiv.

Men på do i sted, var det litt friskt blod i utfloden. Altså veldig lyserosa. Jeg vet jo at det faktisk er vanlig med litt blødning i starten, men jeg vet også at jeg ikke får gjort noe hvis jeg mister.

Såfall håper jeg det skjer fort..

Noen andre som har opplevd det samme?
 
Jeg hadde små blødninger i begynnelsen i mitt forrige svangerskap, gikk helt bra og ble en frisk baby! Men man vet jo aldri selvsagt om det er starten på noe mer. Jeg fikk beskjed om å unngå tunge løft, hard fysisk aktivitet. Masse lykke til :Heartpink
 
Personlig har spontanabort startet med smerter her (varier så klart fra person til person), så om det kun er litt blod ville jeg tenkt at det kan ha vært hormonelt. Vel, hormonelt mtp at kroppen nå starter å produsere mer blod og kjeden vil være mest påvirket. Er du veldig usikker kan du med rene hender sette deg på toalettet og prøve å kjenne etter livmorhalsen og livmormunnen. Er livmormunnen godt lukket uten tegn til åpning så er dette et veldig godt tegn!
 
Jeg har mistet en gang tidligere, da kom det litt brunt blod i noen dager, før det kom kraftige smerter og stor blødning. Var mellom 9 og 10 uker på vei.

Denne gangen kom det litt lyserosa på papiret da jeg var 5+2, og litt brun utflod tre dager etter det. Var overbevist om at det var en påbegynt SA. Tok blodprøver for å møte hcg med to dagers mellomrom, og fikk i dag svar om at det har økt fra 11000 til 20000. Stor lettelse!!
 
Igår ble testen tydelig positiv ca 11 dpo. Den ble positiv etter at jeg hadde hatt litt beige utflod. Også i dag var testen positiv.

Men på do i sted, var det litt friskt blod i utfloden. Altså veldig lyserosa. Jeg vet jo at det faktisk er vanlig med litt blødning i starten, men jeg vet også at jeg ikke får gjort noe hvis jeg mister.

Såfall håper jeg det skjer fort..

Noen andre som har opplevd det samme?
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Back
Topp