Rosa89
Rosa89
Skjønna at de e ekkelt :/ Men om du tar ein test til so skal de vise 3+ og då kan du berre senka skuldrane ned
Synker det så fort at den vil vise 2-3 om noe er galt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønna at de e ekkelt :/ Men om du tar ein test til so skal de vise 3+ og då kan du berre senka skuldrane ned
Etter min erfaring ja, de gjere de.Synker det så fort at den vil vise 2-3 om noe er galt?
Ok da får eg ta en i morgen tidligEtter min erfaring ja, de gjere de.
Kryssa fingrane at de e ik noko gale! ♡♡♡ Hold meg opptatertOk da får eg ta en i morgen tidlig
Kryssa fingrane at de e ik noko gale! ♡♡♡ Hold meg opptatert
Så herlig!! :-D
Så herlig!! :-D
Så bra!!!
Kos deg med kvalmen i dag!! Var skikkelig kvalm i morges selv, men ei tørr brødskive hjalp faktisk! Men den kom raskt tilbake...
Soooo hærlig! No kan du slappe av og nytte tida ♡
Wohoo se där ja
Du kan dessvärre inte göra något förrän på måndag. Då kan du kontakta lege, om du fortfarande blöder . Det kan vara en helt oskyldig blödning . Lägg dig ner och ta det lite med ro, så kanske blödningen stopparHadde masse ferskt blod på papiret mitt når jeg var på do i stad jeg er veldig nærvøs, ingen smerter eller noe, å nå var det ikke noe ? Hva kan det være? Spontan abort? Huff er så nærvøs
Skal jeg gjøre noe eller må jeg bare vente å se hva som skjer? Er 5+4 vis den viser riktig
Nej om bara var det där lilla så är det ingenting å bekymra sig över du är helt säkert fortfarande gravid .Har ikke kommet noe mer enn den enne gangen bør jeg ta enn ny test? Får å se om jeg er gravid enda. Men burde vel ha hatt mage smerter og masse blod vis det hadde vært en spontan abort?