Spotting / lett blødning

Håper alle spirene klorer seg fast her! ❤ fikk litt på pairer etter sist vi hadde sex.så her i huset er det 0 sex noen uker hehe
 
Så bra :)
 
Så bra!!!
Kos deg med kvalmen i dag!! Var skikkelig kvalm i morges selv, men ei tørr brødskive hjalp faktisk! Men den kom raskt tilbake...:grumpy:
 
Så bra!!!
Kos deg med kvalmen i dag!! Var skikkelig kvalm i morges selv, men ei tørr brødskive hjalp faktisk! Men den kom raskt tilbake...:grumpy:

Eg lever på ritz kjeks til frokost :p
Deilig med kvalme igrunn..Da bør vel ting være i orden :)
Men blir deilig med UL neste uke for det om
 
Hadde masse ferskt blod på papiret mitt når jeg var på do i stad :( jeg er veldig nærvøs, ingen smerter eller noe, å nå var det ikke noe ? Hva kan det være? Spontan abort? Huff er så nærvøs :(
Skal jeg gjøre noe eller må jeg bare vente å se hva som skjer? Er 5+4 vis den viser riktig :(
 
Hadde masse ferskt blod på papiret mitt når jeg var på do i stad :( jeg er veldig nærvøs, ingen smerter eller noe, å nå var det ikke noe ? Hva kan det være? Spontan abort? Huff er så nærvøs :(
Skal jeg gjøre noe eller må jeg bare vente å se hva som skjer? Er 5+4 vis den viser riktig :(
Du kan dessvärre inte göra något förrän på måndag. Då kan du kontakta lege, om du fortfarande blöder . Det kan vara en helt oskyldig blödning . Lägg dig ner och ta det lite med ro, så kanske blödningen stoppar :)
 
Last edited:
Har ikke kommet noe mer enn den enne gangen bør jeg ta enn ny test? Får å se om jeg er gravid enda. Men burde vel ha hatt mage smerter og masse blod vis det hadde vært en spontan abort? :sorry:
 
Har ikke kommet noe mer enn den enne gangen bør jeg ta enn ny test? Får å se om jeg er gravid enda. Men burde vel ha hatt mage smerter og masse blod vis det hadde vært en spontan abort? :sorry:
Nej om bara var det där lilla så är det ingenting å bekymra sig över :) du är helt säkert fortfarande gravid .
 
Back
Topp