Lilla86
Forumet er livet
Takk, det var godt å lese! Setter veldig pris på alles solskinnshistorierSpotta nesten i 2 veke med minien, gjekk veldig fint heldigvis![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det var godt å lese! Setter veldig pris på alles solskinnshistorierSpotta nesten i 2 veke med minien, gjekk veldig fint heldigvis![]()

Så braJa, krysset fingrene for at det er lutinus! Har stoppet igjen her nå. Hvordan står det til med deg i kveld?
Okay. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!Så braJeg har ikke turt å gå på do i kveld
Så vet ikke enda..
Tusen takkKrysser fingrene for at spiren har det trygt og godt i magen! Lykke til i morgen<3
Tusen takkOkay. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!![]()
Skal du på ul i morgen?Tusen takkHar heldigvis time på morgenen.
![]()
Tusen takk for så positivt svar! Jeg håper det sammeJeg har spotta av og på i 3 uker nå, men så et stort nok foster og bankende hjerte på ul forje ukeer 10+0!
Krysser finga for at det er det samme som skjer med deg på ul i morgenmasse lykke til!!! <3
Skal til gynekologen pga Lutinusplagene egentlig, men regner med det blir UL pga blødningene.Skal du på ul i morgen?
Slik å forstå. Da krysser jeg fingrene for at du får se knøttet i morgenSkal til gynekologen pga Lutinusplagene egentlig, men regner med det blir UL pga blødningene.![]()
TakkSlik å forstå. Da krysser jeg fingrene for at du får se knøttet i morgenJeg skal på sykehuset for ul fredag
![]()
Så godt å høre<3TakkNå er jeg klar for senga
Ikke noe blod å se nå, heldigvis!
Gratulerer så myeIngen spotting i dag. Og fikk se en bitteliten sak med flimrende hjerte på UL i dagSå glad!
Så bra at du fikk komme inn litt førGratulerer så myejg er i samme situasjon som deg, har spottet nå av på siden 16 mai..derfor tør jg ikke melde meg inn her enda...Fikk heldigvis framskynda ultralyd til fredag i stedet for tirsdag neste uke og håper på samme resultat som deg
![]()
Ja jg så d, ikke noe moro i hele tatt.. Jeg bruker ikke støtte i d hele tatt nå, helt naturlig syklus, derfor blir jg litt mer nervøs.. Men d er bare 1 hel dag i tillegg til i dag nå, time 9.45 så slipper vente meg ihjel på fredag ihvertfallSå bra at du fikk komme inn litt førNufletufsa har samme problem, så håper det er progesterontilskudd som er synderen hos oss alle! Håper dere begge får samme resultat som meg på fredag
![]()
Skjønner det. Jeg lastet ned en engelsk app (sprout pregnancy), der står dette:Ja jg så d, ikke noe moro i hele tatt.. Jeg bruker ikke støtte i d hele tatt nå, helt naturlig syklus, derfor blir jg litt mer nervøs.. Men d er bare 1 hel dag i tillegg til i dag nå, time 9.45 så slipper vente meg ihjel på fredag ihvertfall![]()

Ja, det var godt å seSå bra at alt var greit med lille spiren<3