Spotting i uke 6

Krysser fingrene for at spiren har det trygt og godt i magen! Lykke til i morgen<3

Jeg har spotta av og på i 3 uker nå, men så et stort nok foster og bankende hjerte på ul forje uke :) er 10+0!

Krysser finga for at det er det samme som skjer med deg på ul i morgen :D masse lykke til!!! <3

Skal til gynekologen pga Lutinusplagene egentlig, men regner med det blir UL pga blødningene.:-)
Slik å forstå. Da krysser jeg fingrene for at du får se knøttet i morgen;) Jeg skal på sykehuset for ul fredag:)

Ingen spotting i dag. Og fikk se en bitteliten sak med flimrende hjerte på UL i dag❤️❤️❤️ Så glad!
Gratulerer så mye :-) jg er i samme situasjon som deg, har spottet nå av på siden 16 mai..derfor tør jg ikke melde meg inn her enda...Fikk heldigvis framskynda ultralyd til fredag i stedet for tirsdag neste uke og håper på samme resultat som deg :-)

Gratulerer så mye :) jg er i samme situasjon som deg, har spottet nå av på siden 16 mai..derfor tør jg ikke melde meg inn her enda...Fikk heldigvis framskynda ultralyd til fredag i stedet for tirsdag neste uke og håper på samme resultat som deg :)
Så bra at du fikk komme inn litt før:-) Nufletufsa har samme problem, så håper det er progesterontilskudd som er synderen hos oss alle! Håper dere begge får samme resultat som meg på fredag❤️❤️

Så bra at du fikk komme inn litt før:-) Nufletufsa har samme problem, så håper det er progesterontilskudd som er synderen hos oss alle! Håper dere begge får samme resultat som meg på fredag❤️❤️
Ja jg så d, ikke noe moro i hele tatt.. Jeg bruker ikke støtte i d hele tatt nå, helt naturlig syklus, derfor blir jg litt mer nervøs.. Men d er bare 1 hel dag i tillegg til i dag nå, time 9.45 så slipper vente meg ihjel på fredag ihvertfall :-)

Back
Topp