Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt at dette er skumle greier, men det høres veldig lovende ut (at det bare er brunt og at du fikk sterk positiv test og ingen smerter). Håper du får komme fort til hos legen og at du får 3+ på CB på søndag. Jeg har troen på at dette går braJoda...jeg er litt forvirret... jeg spotter fremdeles men ikke mye og det er mer brunt en rosa. Var så kvalm på jobb i dag at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, like før jeg begynte å grine så kvalm var jeg. Tok en test i firetiden nå i ettermiddag og den ble knall positiv umiddelbart, pluss at jeg løper på do hele tiden. Skal ringe legekontoret i morgen og høre om jeg kan komme og måle hcg . Har heldigvis en veldig rolig arbeidsuke foran meg så jeg får slappet av mye. Tenkte jeg skulle ta en digital test med ukeindikator på søndag for å se om den øker fra 2-3 til 3+.
Har ingen smerter men tør ikke håpe på noe som helst enda.
Bortkastede penger? Er da mye tull folk kjøper som er mer bortkastet en det. Syntes det var lurt jegTakk for all kryssingen jenter
I går bestilte jeg billigstrimler (en hel haug) så jeg kan teste hver dag for å tydeligere se styrken på strekene. Noen vil sikkert si at dette er bortkasta penger men jeg blir nødt til å gjøre noe slik at jeg er så forberedt som mulig dersom det går gale veien. Fremdeles bare brun spotting og stabilt høy temperatur. Skal ringe fastlegen min i morgen og spørre om det er mulig med henvisning til tidlig UL basert på tidligere mislykkede svangerskap.
Du burde helt klart få henvisning til ul syns jeg!Takk for all kryssingen jenter
I går bestilte jeg billigstrimler (en hel haug) så jeg kan teste hver dag for å tydeligere se styrken på strekene. Noen vil sikkert si at dette er bortkasta penger men jeg blir nødt til å gjøre noe slik at jeg er så forberedt som mulig dersom det går gale veien. Fremdeles bare brun spotting og stabilt høy temperatur. Skal ringe fastlegen min i morgen og spørre om det er mulig med henvisning til tidlig UL basert på tidligere mislykkede svangerskap.