Spotting - dårlig følelse...igjen

Joda...jeg er litt forvirret... jeg spotter fremdeles men ikke mye og det er mer brunt en rosa. Var så kvalm på jobb i dag at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, like før jeg begynte å grine så kvalm var jeg. Tok en test i firetiden nå i ettermiddag og den ble knall positiv umiddelbart, pluss at jeg løper på do hele tiden. Skal ringe legekontoret i morgen og høre om jeg kan komme og måle hcg . Har heldigvis en veldig rolig arbeidsuke foran meg så jeg får slappet av mye. Tenkte jeg skulle ta en digital test med ukeindikator på søndag for å se om den øker fra 2-3 til 3+.

Har ingen smerter men tør ikke håpe på noe som helst enda.

Okei, skjønner at det er vanskelig å se positivt på det. Syns du skal be om hcgmåling :)

Joda...jeg er litt forvirret... jeg spotter fremdeles men ikke mye og det er mer brunt en rosa. Var så kvalm på jobb i dag at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, like før jeg begynte å grine så kvalm var jeg. Tok en test i firetiden nå i ettermiddag og den ble knall positiv umiddelbart, pluss at jeg løper på do hele tiden. Skal ringe legekontoret i morgen og høre om jeg kan komme og måle hcg . Har heldigvis en veldig rolig arbeidsuke foran meg så jeg får slappet av mye. Tenkte jeg skulle ta en digital test med ukeindikator på søndag for å se om den øker fra 2-3 til 3+.

Har ingen smerter men tør ikke håpe på noe som helst enda.
Skjønner godt at dette er skumle greier, men det høres veldig lovende ut (at det bare er brunt og at du fikk sterk positiv test og ingen smerter). Håper du får komme fort til hos legen og at du får 3+ på CB på søndag. Jeg har troen på at dette går bra :)

Er ikke sikkert at det har så mye å si. Løpet bør ikke være kjørt pga spotting. Jeg har vært gravid 2 ganger og hatt brun/rødlig utflod hver eneste dag fra ikm og til ca uke 12. Masse lykke til! krysser fingre for deg. :)

Takk for oppmuntrende ord :) er nok så tilbakeholden ettersom jeg har mistet to ganger på rad og derfor ofte har hatt tanker om og følelse av at det aldri kommer til å bli min tur. Er bare å ta en dag av gangen :)

Da har jeg vært hos legen og målt hcg - nivået. Får svar på torsdag. Hun ville ikke ha meg inn til ny måling før vi fikk resultatet fra denne målingen. Det er egentlig helt greit for de to forrige gangene jeg mistet var nivået så lavt på første måling at det ikke var nødvendig med en ny. Så da er det bare å vente og se. Tok en test i dag også og den var sterkere enn forrige gang. Men klarer ikke glede meg over det før jeg får svar på prøven. Er ufattelige trøtt fremdeles og puppene har begynt å gjøre vondt når jeg tar på dem. Forrige uke var det kun på kveldene nå er det hele dagen. Krysser alle bein jeg har i kroppen.

Takk for all kryssingen jenter ;)
I går bestilte jeg billigstrimler (en hel haug) så jeg kan teste hver dag for å tydeligere se styrken på strekene. Noen vil sikkert si at dette er bortkasta penger men jeg blir nødt til å gjøre noe slik at jeg er så forberedt som mulig dersom det går gale veien. Fremdeles bare brun spotting og stabilt høy temperatur. Skal ringe fastlegen min i morgen og spørre om det er mulig med henvisning til tidlig UL basert på tidligere mislykkede svangerskap.

I går bestilte jeg billigstrimler (en hel haug) så jeg kan teste hver dag for å tydeligere se styrken på strekene. Noen vil sikkert si at dette er bortkasta penger men jeg blir nødt til å gjøre noe slik at jeg er så forberedt som mulig dersom det går gale veien. Fremdeles bare brun spotting og stabilt høy temperatur. Skal ringe fastlegen min i morgen og spørre om det er mulig med henvisning til tidlig UL basert på tidligere mislykkede svangerskap.
Bortkastede penger? Er da mye tull folk kjøper som er mer bortkastet en det. Syntes det var lurt jeg :)

Last edited:
Det gir meg i allefall en liten følelse av "kontroll" over det som skjer. Håper bare denne hersens brune spottingen stopper snart. Gir meg litt håp det faktum at denne spotting ikke minner noen ting om den spottingen jeg hadde de to andre gangene. Er i allefall ikke friskt blod som kommer.

Du burde helt klart få henvisning til ul syns jeg! :)

Fortsetter å krysse! :p :)

Du burde definitivt få en UL.. Håper det går bra med deg!

Har begynt å spotte her også nå.. Så timene snegler seg avgårde.

Back
Topp