Spotting - dårlig følelse...igjen

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
I går kveld hadde jeg bitte litt lyserosa utflod og hjertet sank som en stein i brystet mitt med det samme. I dag morges var fargen mer rød enn rosa og jeg regner med at jeg er på vei mot å miste for tredje gang. Skal ringe legekontoret i morgen for å be om måling av hcg, men jeg er absolutt ikke optimistisk etter en tidligere SA og en MA. Og jeg som har hatt så mye sterkere symptomer denne gangen.

Føles så urettferdig at man må miste hele tre ganger før man blir utredet for habituell abort... belastningen å miste gjentatte ganger er stor. Sist jeg mistet sa legen min at det godt kunne hende at jeg produserte et stoff i livmoren som angrep fosteret, men at det var det fort gjort å "fikse" med medisiner....skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne bestille de prøvene da. Jeg hadde gladelig betalt for å vite!

Kan hende dette er en ufarlig blødning men med min forhistorie er jeg veldig veldig forberedt på det verste. Målte temperaturen i dag tidlig og den er nesten 0,7 grader over normalen enda men det betyr nødvendigvis ikke så mye. Målte ikke temperaturen de andre gangene jeg mistet men jeg regner med at den ikke synker før blødningen virkelig setter i gang....

Beklager at jeg er starter dagen med å spre så negative tanker men jeg holder på å eksplodere av å holde dem inni meg. Samboeren hadde en travel natt på jobb og var ikke hjemme før i femtiden i dag tidlig så han må få lov å sove noen timer til I fred før jeg forteller ham det.

Håper alle dere andre får oppleve svangerskap uten komplikasjoner eller masse uro og bekymringer over småblødninger for det unner jeg ikke min verste fiende engang <3

Jeg gråter for deg.. Så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen :(
Skjønner at det er fryktelig tungt, krysser alt jeg har for at det er en helt uskyldig blødning. Stor klem!

Takk for klem ❤
Må innrømme at jeg ligger her og gråter en del tårer for meg selv også... skal egentlig på jobb noen timer i dag men jeg tror de får klare seg uten meg.

Trist å lese! Forstår at det må være vanskelig for dere.God klem fra meg❤️

Håper virkelig ikke du mister! Skjønner at dette må være helt forferdelig for deg <3

Krysser alt av fingre og tær, og skjønner det er vanskelig å være optimistisk.

<3

:( Så utrolig trist. :( Sender deg mange varme klemmer

Takk for klemmer alle sammen, det varmer virkelig :) symptomene jeg har hatt frem til nå er fremdeles sterke og i dag våknet jeg med en voldsom kvalme som jeg ikke har hatt tidligere. Så har ikke mistet motet fullstendig men tør samtidig ikke håpe for mye. Så lenge man har hcg i kroppen vil man kunne oppleve symptomer selv om ikke det er liv i magen. I går tok jeg en CB digital med ukeindikator og den viste 2+3 hvilket stemmer så jeg skal ta en ny om en uke halvannen og se. Hvis den er steget til 3+ så kan det være positivt, hvis den forblir på 2+3 eller synker til 1+2 så er toget gått. Dette var veldig tydelig de forrige gangene jeg har mistet.

Men jeg kjenner at det hjelper å skrive ned tankene mine så jeg skal nok gå til anskaffelse av en dagbok enten på iMacen men eller en god gammeldags dagbok med ekte ark og fine illustrasjoner på permene ☺

Uff, dette gjorde meg trist å lese.
En god klem til deg..

Og jeg fatter heller ikke hvorfor ikke de kan ta prøver tidligere, jeg husker det var en skikkelig påkjenning å miste sist. Kroppen var sliten lenge. Hadde heldigvis en veldig alright lege den gang, så var sykemeldt i 2 uker.

Sender gode tanker og "festestøv" din vei! ♥ håper virkelig at alt går bra!

Hvis det går slik at jeg mister denne gangen også så skal jeg komme meg gjennom det og sørge for at jeg gjør mitt for at kroppen er i best mulig form til å klare et svangerskap i fremtiden. Er ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette og håpe og prøve. Blir iallefall ikke noe baby uten prøving. Ble gravid ved bruk av fwrtilitetsmonitor denne gangen så den skal jeg fortsette å bruke fremover dersom jeg mister nå. Gull verdt :)

Uff :( Jeg har "bare" mistet en og syntes det er ille nok... Håper sårt at dette bare er en uskyldig blødning!! Hvor langt er du på vei?

Ikke mer enn 4+4. Første gang mistet jeg uke 6 og andre gang i uke 8. Har "meldt meg syk" på jobb i dag for jeg orker ikke stå opp av senga. Nå blir det soving, avslapping og sesong 10 av Greys Anatomy på dvd. Alt i fra senga. I morgen skal jeg være klar til å møte hva som måtte komme men i dag føler jeg for å ikke bevege meg annet enn til toalettet og eventuelt kjøleskapet. Jeg går i hi ett døgn

Ikke mer enn 4+4. Første gang mistet jeg uke 6 og andre gang i uke 8. Har "meldt meg syk" på jobb i dag for jeg orker ikke stå opp av senga. Nå blir det soving, avslapping og sesong 10 av Greys Anatomy på dvd. Alt i fra senga. I morgen skal jeg være klar til å møte hva som måtte komme men i dag føler jeg for å ikke bevege meg annet enn til toalettet og eventuelt kjøleskapet. Jeg går i hi ett døgn

Så fint at du passer litt ekstra godt på deg selv! Håper virkelig dette blir en solskinnshistorie <3

Det høres veldig fornuftig ut <3

Huff så utrolig trist, håper virkelig at det bare er en uskyldig blødning og ikke at du mister igjen :/ Sender gode klemmer til deg ♡

Så grusomt, håper virkelig at det er falsk alarm denne gangen. Sender en stor trøsteklem, og krysser fingrene for deg.

Sender deg mange gode tanker og en god klem! Håper at det er helt uskyldig spotting og at alt er fint med spiren din <3 Vet om flere som har spottet tidlig i svangerskapet og fått se et bankende hjerte på ul noen uker senere. Håper virkelig at det gjelder deg også. Krysser alt jeg har for deg :)

Back
Topp