Spotting/brunlig utflod

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Beklager intimt spørsmål, men er det noen som har erfaring med dette?
Minnes at jeg hadde litt brunlig utflod også med nr 1. Har fått det nå og selvfølgelig blir jeg bekymret...
 
Jeg hadde endel av det i første svangerskap, og litt i andre (mest frisk blødning i det andre). Ingen SA eller MA noen av gangene (mista vel og merke i første, men det var så seint som uke 24 og hadde ingenting med blødninger første trimester å gjøre). Hadde en polypp på livmortappen første gang, pluss en lettblødende livmortapp. Hadde nesten ikke noe brun utflod etter at polyppen ble fjerna, bare etter friske blødninger (som jeg fortsatte å ha frem til uke 10-11).
 
Jeg har hatt litt denne gangen, men hadde ingenting i forrige graviditet..
 
Jeg har hatt litt denne gangen, men hadde ingenting i forrige graviditet..
Det kan nok variere fra gang til gang.. Jeg hadde sist gang også, og etter de to tre dagene forrige uke har jeg ikke hatt det igjen.
 
Nå er det tilbake igjen litt mer enn tidligere... blir tullete av å gå sånn å vente bare med usikkerhet:schocked028:sad010
 
Nå er det tilbake igjen litt mer enn tidligere... blir tullete av å gå sånn å vente bare med usikkerhet:schocked028:sad010
Trur faktisk at jeg hadde dratt til legen for følge med på at HCG stiger.
 
Jeg har dessverre ingen god erfaring med spotting/blødning, men ville tatt hcgblodprøve om jeg var deg :) Klem ❤️
 
Jeg hadde det i første svangerskap, og har fått det igjen nå. Sammen med skikkelig menssmerte-lignende smerter. Men det var på akkurat samme måte forrige gang, så jeg er litt mindre bekymret for det nå enn jeg var da.

Sist tok jeg blodprøver, som viste høye hcg-verdier og god stigning. Det var beroligende, så jeg er enig i at det er et godt råd.
 
Jeg hadde det i første svangerskap, og har fått det igjen nå. Sammen med skikkelig menssmerte-lignende smerter. Men det var på akkurat samme måte forrige gang, så jeg er litt mindre bekymret for det nå enn jeg var da.

Sist tok jeg blodprøver, som viste høye hcg-verdier og god stigning. Det var beroligende, så jeg er enig i at det er et godt råd.
Høres lovende ut. Spotting er jo i utgangspunktet ikke så farlig men stresser likevel..
Har også hatt stikkinger og når jeg tenker tilbake så hadde jeg jo der sist også.. jaja får sjekke med legen også se hva som skjer.
 
Back
Topp