Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint heldigvis. Ingen spotting nå.. takk for at du spørHvordan går det med deg?
Så godt å høreDet går fint heldigvis. Ingen spotting nå.. takk for at du spør
Det kan nok variere fra gang til gang.. Jeg hadde sist gang også, og etter de to tre dagene forrige uke har jeg ikke hatt det igjen.Jeg har hatt litt denne gangen, men hadde ingenting i forrige graviditet..
Trur faktisk at jeg hadde dratt til legen for følge med på at HCG stiger.Nå er det tilbake igjen litt mer enn tidligere... blir tullete av å gå sånn å vente bare med usikkerhet
Takk jeg tror faktisk jeg skal gjøre detTrur faktisk at jeg hadde dratt til legen for følge med på at HCG stiger.
Høres lovende ut. Spotting er jo i utgangspunktet ikke så farlig men stresser likevel..Jeg hadde det i første svangerskap, og har fått det igjen nå. Sammen med skikkelig menssmerte-lignende smerter. Men det var på akkurat samme måte forrige gang, så jeg er litt mindre bekymret for det nå enn jeg var da.
Sist tok jeg blodprøver, som viste høye hcg-verdier og god stigning. Det var beroligende, så jeg er enig i at det er et godt råd.