Spotting 2DPO?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg hadde brunutflod (sorry detaljer) da jeg var på do i dag, rikelig mengde. Er 2DPO. Ifølge el tester og økende temp i går og i dag. Men hva/hvorfor spotting nå? Er jo leeenge siden mens var ferdig. Har aldri hatt brunlig utflod etter CD6.

Tidlig festeblødning, kanskje? Har du vondt?

Tidlig festeblødning, kanskje? Har du vondt?
Egget har ikke nådd livmora på 2 dpo. Og det kan ikke feste seg før det har blitt en blastocyst på dag 5.
Tenker heller at det kan være litt skjøre slimhinner. Da kan det jo komme ut litt blod etter sex.
Jeg hadde brunutflod (sorry detaljer) da jeg var på do i dag, rikelig mengde. Er 2DPO. Ifølge el tester og økende temp i går og i dag. Men hva/hvorfor spotting nå? Er jo leeenge siden mens var ferdig. Har aldri hatt brunlig utflod etter CD6.

Egget har ikke nådd livmora på 2 dpo. Og det kan ikke feste seg før det har blitt en blastocyst på dag 5.
Tenker heller at det kan være litt skjøre slimhinner. Da kan det jo komme ut litt blod etter sex.
Ja, selvfølgelig! :)

Alt for tidlig for festeblødning.
Men kan det være blødning fra eggløsning, som kommer ut nå? Var jo brunt blod. Aldri blødd etter samleie før, eller det er vell og merke mangemange år siden:p

De siste årene har jeg ofte blødd litt etter eggløsning. Det kommer gjerne 1-2 dager etterpå og er oftest brunt men noen gang mer ferskt blod. Har hørt at det ikke er uvanlig.

De siste årene har jeg ofte blødd litt etter eggløsning. Det kommer gjerne 1-2 dager etterpå og er oftest brunt men noen gang mer ferskt blod. Har hørt at det ikke er uvanlig.
Okei, bare trodde at de som blødde under el at det kom ferskt blod samme dag. Men da er det sikkert det.

4dpo og spottet i dag rødt blod ved tissetur på do. Skjønner ingenting:confused: vært prøver i ett år, aldri spotta før. Mens kommer alltid mellom dag 26 og 30, er nå på dag17. Aldri hatt noe brunt eller rødt forutenom de 4 dagene jeg har mens og en dag me spotting etter mens:confused:

Back
Topp