Jeg hadde brunutflod (sorry detaljer) da jeg var på do i dag, rikelig mengde. Er 2DPO. Ifølge el tester og økende temp i går og i dag. Men hva/hvorfor spotting nå? Er jo leeenge siden mens var ferdig. Har aldri hatt brunlig utflod etter CD6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget har ikke nådd livmora på 2 dpo. Og det kan ikke feste seg før det har blitt en blastocyst på dag 5.Tidlig festeblødning, kanskje? Har du vondt?
Jeg hadde brunutflod (sorry detaljer) da jeg var på do i dag, rikelig mengde. Er 2DPO. Ifølge el tester og økende temp i går og i dag. Men hva/hvorfor spotting nå? Er jo leeenge siden mens var ferdig. Har aldri hatt brunlig utflod etter CD6.
Ja, selvfølgelig!Egget har ikke nådd livmora på 2 dpo. Og det kan ikke feste seg før det har blitt en blastocyst på dag 5.
Tenker heller at det kan være litt skjøre slimhinner. Da kan det jo komme ut litt blod etter sex.
Okei, bare trodde at de som blødde under el at det kom ferskt blod samme dag. Men da er det sikkert det.De siste årene har jeg ofte blødd litt etter eggløsning. Det kommer gjerne 1-2 dager etterpå og er oftest brunt men noen gang mer ferskt blod. Har hørt at det ikke er uvanlig.