Sportsdel

L ligger bare å tar situps i bagdelen, han vil så gjerne sitte opp. Men fyller 5 mnd denne uken, så vi må drøye litt til.
 
Gleder meg veldig til vi kan ta i bruk sportssete! Venter nok litt til, da det fortsatt er grei plass i bagdelen, men frøkna er til tider veldig utålmodig i den om hun våkner. Syns sportssetet er som hører til vognen (Stokke Trailz) er så fint også, og mange muligheter i forhold til vinkel og hvilken vei man kan ha det :)
 
Gleder meg veldig til vi kan ta i bruk sportssete! Venter nok litt til, da det fortsatt er grei plass i bagdelen, men frøkna er til tider veldig utålmodig i den om hun våkner. Syns sportssetet er som hører til vognen (Stokke Trailz) er så fint også, og mange muligheter i forhold til vinkel og hvilken vei man kan ha det :)
Enig! Også blir det så hyggelig å se henne når hun er våken. Og se alt nytt hun oppdager :D
 
Enig! Også blir det så hyggelig å se henne når hun er våken. Og se alt nytt hun oppdager :D

Ikke sant! Blir veldig hyggelig å gå på tur "sammen" og ikke bare med ei som sover ;)
 
Har prøvd å løfte opp ryggen i baggen (har emmaljunga) når hun er utålmodig. Og da blir hun mye roligere. Og så kjekt å få litt mer kontakt på trilletur[emoji4]
 
Tror kanskje vi skal teste ut sportsdelen snart :) Han liker godt å sitte å følge med, og han er straks for lang til bagdelen :p
 
Jeg gleder meg til man kan fjerne bagen nå :) de trives mye bedre i vogna når de får sitte å se på ting :)
 
Vi har bytta når vi skal handle og på tider der Martine ikke sover noe særlig. Det er veldig populært! Følger med og kommuniserer mye med meg. Sovner også godt når behovet melder seg =)
 
Back
Topp