spontantabort!??

tok en test... (billigtest) streken kom fortere en noen gang!! å er veldig sterk !! men hadde jo hcg nivå på 3800 på onsdag !! så ikke gått å si..

tok en test... (billigtest) streken kom fortere en noen gang!! å er veldig sterk !! men hadde jo hcg nivå på 3800 på onsdag !! så ikke gått å si..
Hadde du mistet så skulle man tro at streken skulle bli svakere? Skjønner det ikke er lett å gå i uvisshet:( har troen på dette. Kanskje du er kortere på vei enn først antatt?

hmm.... hakke aning... .. kanskje jeg bare skal øyne et lite håp... for å få dagene til og gå lettere !! ;) legen sa jeg måtte være pessimistisk... det så veldig dålig ut !

Ved en MA kan dessverre nivået holde seg oppe en stund....høres likt ut som meg i vinter - så bare en tom fostersekk... Gikk tre uker før jeg begynte å blø...

3 uker.... ???? sååå lenge .. d takler jeg ikke nei !

Var på ul i ca uke 6, og da så de kun en fostersekk... Fikk beskjed om å komme tilbake to uker etterpå, i tilfelle jeg var kortere på vei enn jeg trodde. Da jeg var på ny ul, så de fremdeles ikke noe mer, så ble sendt til hcgmåling, og henvisning til sykehus, for sjekk der. Hcg viste nedgang, men det tok en uke fra henvisninga til jeg var på sjekk på sykehus... Ble der tilbudt medisiner, men siden det var nedgang i hcg, valgte jeg å vente en uke for å se om kroppen ordnet opp selv. I løpet av den uka begynte jeg å blø, så slapp medisiner. Men blødde i nesten 3 uker av og på...
Alt i alt, det var noen helt jævlige uker, fra første ul, til jeg var ferdig...

Jeg håper selvsagt du slipper å gå så lenge. Og du kan jo takke ja til medisiner ;)

huff d var lang tid.. tror nok jeg vil ha d fortest mulig over ja ! vet ikke om min var tom eller ikke... d kunne hun ikke se. skal på ny UL på fredag!! men synes d er fryktelig lenge til !!! vil vite nååååå :)

Forstår deg godt <3 det er helt jævlig å gå å vente. Unner ingen den følelsesmessige torturen det var å gå å vente... Håper de ser noe mer til fredagen!

går faktisk fortsatt i uvisshet jeg... HOlder på å bli sprøøøøøøøøøøøøø!!!!!!

Back
Topp