loca79 Hvordan går det med deg da!????
Tror hun mistet..
Mener jeg så en tråd om det på Før Svangerskapet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
loca79 Hvordan går det med deg da!????
Ble en SA på megloca79 Hvordan går det med deg da!????
Håper det går bra med deghuff....:/ regner med det blir sånn her også... men jammen tok det tid !!!!
Går bra på tredje forsøkalle gode ting er tre !!
![]()
Ok uff. Krysser fingre for at alt er braden må visst dobble seg i løpet av 2 dager.... skal på ul snart... men alt håp er nokk ute...........
tok test i går ettermidag!!... knall positiv den...men d er vell dette me hcg, som var litt bekymrende...... :/ d stiger.. men ikke nok.... skjønner ikkke mye av d !
![]()
Har du prøvd å ta ny test? Min ble fort negativ når jeg mistet..Det kan jo kanskje gi deg en pekepinn??den følelsen......... av å gå me noe dødt inni seg !! :/
Man må klamre seg til håpet til det motsatte er bevistvar på UL ista!! tili ul... hun så en fostersekk... men om det var liv der, kunne hun ikke se enda... d var blodansamlinger rundt den sekken... så d var bare å vente på at d skulle begynne og blø.. Å håp om liv der... var miiiiiinnniiiiimal... !! :/ sååå var d denne ventinga igjenn da :/