spontantabort!??

huff :(

loca79 Hvordan går det med deg da!????
Ble en SA på meg:(
Så nå er det bare å vente tålmodig på eggløsning igjen..
Skal til legen på torsdag siden jeg har mistet to gang på tre mnd..håper jeg kan få noen gode råd:)

huff....:/ regner med det blir sånn her også... men jammen tok det tid !!!!

Går bra på tredje forsøk ;) alle gode ting er tre !! ;)

huff....:/ regner med det blir sånn her også... men jammen tok det tid !!!!

Går bra på tredje forsøk ;) alle gode ting er tre !! ;)
Håper det går bra med deg:)

hcg stigning fra 2500 t 3800!! på 2 dager... d var vel drygent lite.. så da takker jeg for meg her ! :/

Men hcg'en stiger jo. Er det over da liksom? Eller skal det være så så mye stigning.?

Min droppet i skyhøy fart og idag har jeg blendahvit test så det er desidert over for meg.

fra appen :-)

den må visst dobble seg i løpet av 2 dager.... skal på ul snart... men alt håp er nokk ute...........

;) takk!

mangen som får festeblødning i uke 4-5, at egget graver seg enda lengre inn, og dermed blir det bødning:)
hva med å ta en test?
håper alt går bra:)

tok test i går ettermidag!!... knall positiv den... ;) men d er vell dette me hcg, som var litt bekymrende...... :/ d stiger.. men ikke nok.... skjønner ikkke mye av d ! ;)

tok test i går ettermidag!!... knall positiv den... ;) men d er vell dette me hcg, som var litt bekymrende...... :/ d stiger.. men ikke nok.... skjønner ikkke mye av d ! ;)

Trodde greia var at den skulle stige, har ikke hørt noe om dobling.... Vi produserer jo hcg ulikt... Enda en hcg test over helga eller?? :D

var på UL ista!! tili ul... hun så en fostersekk... men om det var liv der, kunne hun ikke se enda... d var blodansamlinger rundt den sekken... så d var bare å vente på at d skulle begynne og blø.. Å håp om liv der... var miiiiiinnniiiiimal... !! :/ sååå var d denne ventinga igjenn da :/

den følelsen......... av å gå me noe dødt inni seg !! :/

den følelsen......... av å gå me noe dødt inni seg !! :/
Har du prøvd å ta ny test? Min ble fort negativ når jeg mistet..Det kan jo kanskje gi deg en pekepinn??

var på UL ista!! tili ul... hun så en fostersekk... men om det var liv der, kunne hun ikke se enda... d var blodansamlinger rundt den sekken... så d var bare å vente på at d skulle begynne og blø.. Å håp om liv der... var miiiiiinnniiiiimal... !! :/ sååå var d denne ventinga igjenn da :/
Man må klamre seg til håpet til det motsatte er bevist:) stor klem:)

hadde jo høy hcg på onsdag!! vet ikke hvor fort den synker da... men skader jo ikke å prøve me en test !!:) alle di få symptomene er også borte... gått en uke nå.. me messt sannsynlighet utn liv... rart d ikke skjer noe også !!

Back
Topp