spontantabort!??

lola123

Flørter med forumet
for 6 timer siden... fikk jeg en del blod i trusa.. etter d får jeg bare blod på papiret etter jeg har tørka meg etter do besøk! er vel en spontantabort!??
frown.gif
er i uke 5...

Kan være både og:/

Når jeg mistet måtte jeg skifte bind hver time pga jeg blødde så mye!:/ og det var en del klumper!

Er flere som har blødninger gjennom svangerskapet ;)

Krysser fingrene :-D

d var friskt blod...virka kanskje litt"utvannet" !! tok på bind etter d...(6 timer siden) ikke et blodspr der...enda.. men nå kun blod ved toalettbesøk!! å på papir... ingen smerter!! kansji litt mens lignende smerter i korsryggen... men d tror jeg at jeg har hatt hele tiden !! :)

Slik begynte det til meg...Småblødninger noen få dager, og så kom det. Hadde ikke smerter de første to dagene. Men mange som kan blø i svangerskapet der alt er fint da, så krysser fingrene for at alt er bra! :)

for 6 timer siden... fikk jeg en del blod i trusa.. etter d får jeg bare blod på papiret etter jeg har tørka meg etter do besøk! er vel en spontantabort!??
frown.gif
er i uke 5...
Opplever akkurat det samme her også nå,er 4+4..

Kan være tynne blodkar/slimhinner som går også.
Krysser fingre for dere damer. Så lenge det ikke kommer klumper og magekramper/sterke menssmerter så er det håp :)

:( får bare håpe vi er av di heldige ,at d er bare ei normal blødning.... !! men har dog mine tvil !:( er det noe vits i å ringe legen... eller må jeg bare vente ......`?

:( får bare håpe vi er av di heldige ,at d er bare ei normal blødning.... !! men har dog mine tvil !:( er det noe vits i å ringe legen... eller må jeg bare vente ......`?
Ikke noe legen får gjort dessverre. Men er du veldig bekymret kan du spørre om å ta blodprøve for å måle hcg. Da ta du to sprøyter med noen dagers mellomrom. Hvis hcg-hormonet har steget er alt bra, har det sunket er det begynnende abort.

aaah kjipern... liker ikke å gå og være usikker!! men ser d vell ann i morgen !! ;)

Ta ein hsg, så får du svar. Du får som regel svar dagen etter. Krysser fingrene for at det går bra, er som sagt ein del som blør i løpet av svangerskapet uten at det er nokke gale.. :)

nå er d bare pittepittelitt brunt , når jeg tørker meg... vært sånn siden i gårkveld... fikk legetime.. men blir vel ikke klokere av d sikkert......... :cat

enda ikke skjedd noe... mindre brunt på papiret ved tørking... litt vondt i korsryggen , men ikke hele tiden!! lei av å gå å lure på om det er liv eller ikke....!! skal ta blodprøve imorgen!! :) håper d er liv !! ;)

neeeh.. ingenting... pittelitt farge på papiret når jeg tørker meg.. noen ganger må jeg stirre for å se det!! stikkinger i underliv... vond korsrygg...(ikke hvær dag!) ømme bryster nå og da.... lei av å gå uvitende... å vente på at d skal begynne å blø..(håper ikke d da!)) tok hcg idag!! så får se om d er stigning på onsdag!! Hva tror dere!? er d noe håp for meg !?? ;)

loca79 Hvordan går det med deg da!????

Back
Topp