Spontanabort

Hvordan går det med deg?
Smertene har avtatt en god del, bare ubehag og blødning nå, så jeg har startet en E-konsultasjon med fastlegen for å forhøre meg om hva jeg burde gjøre videre. Hun som skulle ringe inn til sykehuset rakk det ikke, så nå håper jeg at legen ser alvoret i det. Takk for omtanken❤️
 
Smertene har avtatt en god del, bare ubehag og blødning nå, så jeg har startet en E-konsultasjon med fastlegen for å forhøre meg om hva jeg burde gjøre videre. Hun som skulle ringe inn til sykehuset rakk det ikke, så nå håper jeg at legen ser alvoret i det. Takk for omtanken❤️
Håper du blir hørt nå! ❤️
 
Jeg ville ringt tilbake og krevd ny ul, kanskje noen andre i telefonen der nå som er litt hyggeligere. Håper du får hjelp hos fastlegen hvertfall ❤️
Ja, jeg må det om fastlegen ikke kan gjøre noe. Mulig han ringer inn selv eller ber meg komme for å måle HCG.
 
Har du tatt en ny test idag?
Nei, tok i går. Tenkte jeg skulle ta en ny i morgen igjen sånn at HCG evt får litt tid til å synke. Den testen jeg tok for 4 dager siden var helt lik som den jeg tok en uke før det så HCG synker tydeligvis veldig tregt om dette er en SA. Har mensensmerter i dag også og blør litt.
 
Takk til alle som bryr seg. Jeg fikk svar fra fastlegen min først nå. Han rådet meg sterkt til å få en vurdering, men siden det er fredags ettermiddag og legekontoret er stengt så anbefalte han meg å kontakte legevakten om jeg fremdeles hadde like vondt. Jeg har ikke direkte vondt nå, bare ubehag. Vi ble enige om at jeg skulle ta en ny test i morgen tidlig. Om den fremdeles er sterkere eller om jeg får sterke smerter igjen så kontakter jeg legevakten umiddelbart.
 
En ny oppdatering.. Brukt hele kvelden på legevakt og sykehuset og nå er jeg hasteinnlagt. Jeg hadde rett fra starten av. Svangerskap utenfor livmoren igjen, i livmorhalsen denne gangen og. Får vite mer i morgen om behandling…
 
En ny oppdatering.. Brukt hele kvelden på legevakt og sykehuset og nå er jeg hasteinnlagt. Jeg hadde rett fra starten av. Svangerskap utenfor livmoren igjen, i livmorhalsen denne gangen og. Får vite mer i morgen om behandling…
Uff tenker så på deg! Men må jo nesten si takk og lov at det er oppdaget nå!! Masse god bedring❤️
 
En ny oppdatering.. Brukt hele kvelden på legevakt og sykehuset og nå er jeg hasteinnlagt. Jeg hadde rett fra starten av. Svangerskap utenfor livmoren igjen, i livmorhalsen denne gangen og. Får vite mer i morgen om behandling…
Så bra du endelig ble tatt på alvor!! Håper du har navnet til personen som avviste deg over telefon, den fortjener en heftig klage!!

God bedring kjære deg ❤️
 
Huff, bra du fikk komme på sjekk nå ❤️ masse god bedring.
Håper du sender klage på den personen som var så frekk tidligere.
 
Veldig enig med de andre her, den du snakket med i telefonen bør du rapportere!
 
Tusen takk❤️ Jeg har dessverre ikke navn på personen jeg snakket med i telefonen, men jeg tenker rett og slett å sende klage generelt på sykehuset mtp at jeg har blitt sendt hjem i 3 uker nå. Jeg har startet på cellegift i dag og fått vite at jeg må være her i minst en uke. Veldig kjipt siden jeg skal gifte meg om to uker og den kommende uken er svært viktig..
 
Tusen takk❤️ Jeg har dessverre ikke navn på personen jeg snakket med i telefonen, men jeg tenker rett og slett å sende klage generelt på sykehuset mtp at jeg har blitt sendt hjem i 3 uker nå. Jeg har startet på cellegift i dag og fått vite at jeg må være her i minst en uke. Veldig kjipt siden jeg skal gifte meg om to uker og den kommende uken er svært viktig..
Så utrolig kjipt at du må gå igjennom det her :Heartred
Bare beskriv hendelsen/telefonsamtalen i klagen, få med dato og tidspunkt, personen du snakket med skal ha journalført hendelsen, og har de ikke gjort den jobben engang vil de uansett ha vaktlistene.
 
Så utrolig kjipt at du må gå igjennom det her :Heartred
Bare beskriv hendelsen/telefonsamtalen i klagen, få med dato og tidspunkt, personen du snakket med skal ha journalført hendelsen, og har de ikke gjort den jobben engang vil de uansett ha vaktlistene.
Ja, det skal jeg absolutt gjøre..❤️
 
En ny oppdatering.. Brukt hele kvelden på legevakt og sykehuset og nå er jeg hasteinnlagt. Jeg hadde rett fra starten av. Svangerskap utenfor livmoren igjen, i livmorhalsen denne gangen og. Får vite mer i morgen om behandling…
Nei uff, er det mulig :sorry: Håper det går bra med deg♥️
 
Last edited:
Back
Topp