H
Hopefull
Guest
Jeg er så forvirret over egen kropp. Jeg var nylig gravid. I uke 5+2 så spontanaborterte jeg. Dvs at jeg fikk litt brunt utflod og mensmurringer 13.juli. Fredag 14.juli ble det enormt smertefult med blødning, men relativt lite blod (uten klumper). Jeg blødde i to dager. Jeg var sykehuset både på torsdagen og fredagen og de kunne ikke se noe i livmoren, noe som var litt krise siden jeg har hatt et svangerskap utenfor livmoren (i livmorhalsen før). HCG var på 700 og noe på torsdagen. På fredagen var den på 939 og søndagen var den på rett under 300. De burde vell kanskje ha sett noe på den innvendige ultralyden på torsdagen om svangerskapet satt i livmoren? En uke etterpå, på mandagen, begynte jeg å blø masse og den gangen med klumper. HCG var da på 140 om jeg husker riktig. Det er nå 1,5 uke siden. Jeg blødde i 6 dager. I dag begynte jeg plutselig å blø bittelitt igjen, ikke mye, men med smerter. Typiske mensensmerter. 3 uker etter spontanaborten startet. Sykehuset ønsker ikke å følge meg opp videre og mener på at dette er en SA. Det er ok, men jeg er så forvirret over hvorfor jeg stopper å blø i flere dager for så å begynne å blø igjen. Når er da samleie trygt igjen? Når kommer eggløsning? Jeg lurte på om det var eggløsning som var på vei nå, siden jeg har smerter i dag. Jeg tok derfor en eggløsningstest. Jeg får ikke til å legge til bilde her, men strekene er nesten like sterke. Kan det være HCG som slår ut på den? Vi vil ikke risikere å miste denne eggløsningen siden vi har prøvd i 2-3 år og nå er jeg jo ekstra fruktbar, men vi ønsker absolutt ikke å ha samleie om det kan føre til bekkeninfeksjon. Vanligvis ser jeg veldig lett når jeg hat eggløsning for jeg får mye fruktbart slim. Nå har jeg ingenting og heller ikke ømme bryster. Bare hatt cravings i noen dager. Jeg er IKKE gravid igjen, har ikke hatt samleie siden før dette startet.