spontan abort??:-(

Madele1900

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
merket i går at kvalmen slapp, etter å ha vert sengeliggendes i mangen dager.. er 7uker og 2 dager på vei... følte det var noe galt da den slapp så for på do flere ganger ila gårsdagen. men fant ut selv at det måtte vere hjernen min som spiller meg et puss.. helt til i går kveld, rett før jeg skulle i seng så var det masse brunt blod på papiret ....:-( føler fremdeles at jeg er helt rar i magen men blør ikke noe i dag... men er livredd det er en SA, også er det jo 17 mai i morgen..kjenner jeg klarer ikke å gå i tog og vere i uvisshet om at jeg plutslig kan begynne å blø, og samme med at toalettene er det kø på ofte på sånne dager... samboer skal stå på stand, så blir meg som må gå i tog med dattra... men ja, kan ikke skuffe hun heller. hjelpes.. noen som har erfart dette men at det har gått bra likevell??? er liksom ikke direkte kvalm nå, men mer ekkel i magen...

Trenger ikke bety noe som helst, og så lenge det er brunt blod må du prøve å ikke tenke på det. Kan gå til lege på onsdag og få målt hcg-stigning?

Trenger ikke bety noe som helst, og så lenge det er brunt blod må du prøve å ikke tenke på det. Kan gå til lege på onsdag og få målt hcg-stigning?
takk... håper ikkje det er noe... inbiller meg at jeg har vondt i magen og nå... er plutslig kvalm igjen.. :-S men vet ikke om det er vondt lvalm eller bare kvalm eller at jeg stresser og er kvalm derfor.. er bare helt rar i hele meg og har en dårlig magefølelse :-(

Uff, ikke noe kjekt! MEN det kan være helt uskyldig :) Jeg blødde friskt blod i 2-3 dager for et par uker siden, men alt er tilsynelatende bra (hcg stiger og har ikke blødd noe mer siden) :)

ahh, takker for beroligende svar :-) har prøvd å ringt kk og legevakten for å finne ut om det er en SA eller om det ikkje er noen ting. men sånt kunne de ikkje sjekke, og det fikk gå sin gang. eventuelt ta kontakt med fastlegen på onsdag. syns svaret var helt på bærtur, iallefall med at jeg er lovd ekstra oppfølging, etter 1 SA og et dødfødt barn. dette er det 4 svangerskapet og har heldigvis fått 1 friskt barn, men blir jo drit bekymra nå.. og speiselt av å bare gå og ikke vite :-(

Jeg vet det er en mager trøst akkurat nå, men i mitt første svangerskap opplevde jeg blødninger nesten halvt ut i svangerskapet- men ei superskjønn, sterk og flott jente kom til slutt ut! Riktignok 4 uker før tiden, men helt uproblematisk! :-)

Håper det kun er noen sprukne blodårer pga at spiren din vokser og trenger større plass ❤️

Krysser fingrene for at det stopper og ikke er noe galt <3
Med det du har vært igjennom skjønner jeg godt du er bekymret!

takk for det...:-) fikk nå time via legevakten på kvinneklinikken på onsdag kl 09 til UL... har blødd litt i dag og, men bare brunt.. så er fult mulig det ikkje er noe gale, men i og med at eg har litt mens murringer også så er eg sikker på at det er en Sa, eller er redd for det iallefall.. og unødvendig å hele morgendagen ødelagt pga det vist det ikkje er det også. men får bare krysse fingrene til onsdag :-D

Krysser fingre og sender mange lykkeønskninger din vei :Heartred

Sendes mange lykkeønskninger :) Dette går nok fint!

tusen hjertlig takk alle sammen :-) er u der et døgn til ul nå, så gleder meg veldig til å finne ut hvordan det går inni magen :-)

Back
Topp