Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tusen takk alle <3 ble skam dårlig i går ettermiddag, med kjempe smerter i magen.. så ringte til legevakten og de ville sende ambulanse (de hadde trodd eg var i uke 20 og ikkje 7 som eg sa) så reiste vi inn på kk, med sykt med smerter i magen, og var helt overbevist at dette var over... klarge knapt å snakke da eg var så dårlig :-( så fikk vi ul, og der var det et lite hjerte som slo :-D men så fant vi blodansamling utenfor livmoren som kunne gi smerter samt en cyste med blod i som var åsak til syke smerter... fikk masse tabletter, blandt anna paralgin forte .:-o så krysser vi fingrene for at smertene forsvinner snart men veldig glad for å se hjertet slå. da eg ar helt overbevist om at det var en SA...
Oii så godt å høre at det gikk bra! Hadde også trodd det var en Sa hadde det skjedd. Men fint å høre at det er kjangser viss man skulle oppleve masse blod. Nå satser vi på ingen blod før januar<3