Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
.Flott at du skal til fastlegen. Da får du i det minste tatt blodprøve. Husk at du må ta ny om et par dager også, for å sjekke stigningen. Den er det mest interessante. Jo lenger du drøyer UL, dess bedre. Normalt sett kan man se hjerteaksjon i uke 6, men man er ikke garantert det. Krysser alt jeg har for at du får positive nyheter etter å ha tatt blodprøver!Jeg skal til fastlegen snart.Jeg kunne bestille en privat time hos Gyn men jeg også tenkte det samme at når det er så tidlig så er det ikke noe å se.Jeg må kanskje vente til at det blir uke 6.På onsdag blir det uke 6 og da kan jeg kanskje ta en UL hvis det trengs.
Jeg tok blodprøve hos legen.Jeg skal også ta en ny prøve på fredag.Så vet jeg helt sikkert hva som foregår der inne neste mandag...Ringte Riksen og de sa at det er det eneste man kan gjøre(ta blodprøver).Det er for tidlig å se noe med UL uansett...Hvis dette forsøket går ikke så blir det neste forsøk rundt Januar tiden...Flott at du skal til fastlegen. Da får du i det minste tatt blodprøve. Husk at du må ta ny om et par dager også, for å sjekke stigningen. Den er det mest interessante. Jo lenger du drøyer UL, dess bedre. Normalt sett kan man se hjerteaksjon i uke 6, men man er ikke garantert det. Krysser alt jeg har for at du får positive nyheter etter å ha tatt blodprøver!![]()