A
Annafrabergen
Guest
Jeg hadde innsett i dag og nå i kveld var det pitte litt blod på papiret. Vet dere hva det kan være og om jeg burde si i fra til klinikken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være at du fikk et lite rift ved innsett. Jeg måtte snitte litt for å få egget inn da tappen hadde lukket seg helt og legen fikk ikke røret forbi for å legge det befruktet egget.Det var forresten fryseforsøk
Hadde ikke vært bekymret. Sikkert fra livmorstappen eller slimhinnene i skjedenJeg hadde innsett i dag og nå i kveld var det pitte litt blod på papiret. Vet dere hva det kan være og om jeg burde si i fra til klinikken?
Vanskelig å svare på deg med korsryggen, men mest sannsynlig noe hormonelt da kroppen din jobber.Nei, veldig lite. Bare litt rosa på papiret. Ingen smerter, men synes det er rart at jeg ikke har kjent noe i korsryggen av progesteronen før etter innsett. Kan det være man får litt vondt av at de setter inn den «jekken»?
Fikk vite det var et enkelt innsett fordi jeg hadde gjort en god jobb med blæren og at innsettet var medisinsk vellykket eller noe sånt.
Er så trøtt av progesteronen at jeg må legge meg så får se hva som skjer i morgen.