Spm om innsett

A

Annafrabergen

Guest
Jeg hadde innsett i dag og nå i kveld var det pitte litt blod på papiret. Vet dere hva det kan være og om jeg burde si i fra til klinikken?

Det var forresten fryseforsøk
Kan være at du fikk et lite rift ved innsett. Jeg måtte snitte litt for å få egget inn da tappen hadde lukket seg helt og legen fikk ikke røret forbi for å legge det befruktet egget.

Er det mye blod og er det noe smerter?

Nei, veldig lite. Bare litt rosa på papiret. Ingen smerter, men synes det er rart at jeg ikke har kjent noe i korsryggen av progesteronen før etter innsett. Kan det være man får litt vondt av at de setter inn den «jekken»?

Fikk vite det var et enkelt innsett fordi jeg hadde gjort en god jobb med blæren og at innsettet var medisinsk vellykket eller noe sånt.

Er så trøtt av progesteronen at jeg må legge meg så får se hva som skjer i morgen.

Nei, veldig lite. Bare litt rosa på papiret. Ingen smerter, men synes det er rart at jeg ikke har kjent noe i korsryggen av progesteronen før etter innsett. Kan det være man får litt vondt av at de setter inn den «jekken»?

Fikk vite det var et enkelt innsett fordi jeg hadde gjort en god jobb med blæren og at innsettet var medisinsk vellykket eller noe sånt.

Er så trøtt av progesteronen at jeg må legge meg så får se hva som skjer i morgen.
Vanskelig å svare på deg med korsryggen, men mest sannsynlig noe hormonelt da kroppen din jobber.

Men hadde ikke bekymret meg for det lille rosa på papiret. Er nok ikke farlig

Har ikke fått noe mer så da tipper jeg det bare var en slags rift.

Så da er det bare å vente og vente. Vurderer å teste selv slik jeg ser en del gjør, men er usikker på om det gjør ting verre.

Back
Topp