Spiser du sushi?

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Elsker sushi/sashimi!! Begynte nesten å grine nå når jeg ikke fant soyasausen...:eek::hilarious: heldigvis bare gjemt seg godt.. puh.. wasabien var helt nydelig:rolleyes:god kveldsmat dette, hehe..

Skal prøve en gang, men må gå med noen som har peiling. Og da på restaurant :p
Prøvde kiwi sin ferdige asj ..

Elsker sushi! Men utelukker tunfisken nå som jeg er gravid. Spiste en 12-biter i går med bare laks. Spiste også sushi helgen før jeg fant ut av graviditeten, men tror nok at ingen skade har skjedd :)

Ja [emoji7] Men prøver å holde meg til vegetar eller de frityrstekte bitene nå etter positiv test ...om det kan kalles sushi [emoji13]

Hadde tenkt oss til byen i dag å spise, men guttungen har blitt syk....:eek::arghh:

Elsker sushi... men mest av alt tunfisk, men det skal vi jo ikke spise :( men laks er godt det også heldigvis! :)
kanskje jeg må ha sushi til middag i dag ;)

Må ærlig innrømme at jeg ikke har prøvd. Kunne prøvd tempura eller vegetar da, men rå fisk får jeg meg ikke til å spise. :p

Sushi er såå godt! [emoji16] Men desverre så er det ingenting som frister her foreløpig [emoji50]

Spiser det hvis jeg får det servert, men det er ikke noe jeg kjøper til meg selv.

Lage egen sushi smaker best! Nam [emoji3]

Men noen som vet eksakt hvilken sushi som kan spises? Utenom "sushi laget av rå, fersk marin fisk"... man kan altså spise laks, og kokt scampi... men man vet jo aldri hvor fersk fisken er, eller hvor stor f.eks kveiten er.. Kamskjell?

Sniker, men jeg spiser sushi. Dropper all hvit fisk, kamskjell og tunfisk. Spiser bare nigiri med laks eller reke (de er jo kokt) og maki med reke. Tror det går fint å spise noe av den hvite fisken, men blir alltid så usikker på hva som er hva, så da dropper jeg det nå. Er egentlig mest glad i sashimi, men blir jo ikke mett av det nå ;)

Back
Topp