Spiser du fisk?

Dårlig med fiskespising her [emoji23]
Kan spise laks med MASSE rømme på, og sånne produkter med type 3% fisk i seg [emoji106]

Her er det aldri fisk til middag da jeg og mannen liker det den andre ikke liker. Disse vanene må nok endres når mini vokser seg litt større.

Ellers spiser jeg røkt laks og ørret på brødskiva til vanlig. Noen ganger også fiskekaker eller fiskepinner.
Skal jeg få meg en nydelig porsjon torsk eller kald sei med potet og rømme *vann i munnen, nam* må jeg ta meg turen til besteforeldrene mine. Bestefar er en ivrig fisker og er nok han jeg kan takke for at jeg har et så greit forhold til fisk som hva jeg har :)

Jeg liker fisk og spiser det gjerne. Har litt dilla på torsk for tida.
Typen misliker all fisk utenom ferdig preparater (fiskeboller/pudding/kaker), så jeg bekymrer meg over hvilke holdninger barn blir å få etterhvert...

Nei, liker ikke fisk. Har prøvd, men får det ikke ned. Min mat må lukte godt for at jeg skal klare å spise den og fisk byr meg i mot både med lukt og smak :)
Skulle ønske det ikke var sånn da :)

Elsker fisk!
Favoritten er fersk makrell. Eller nyfiska ørret stekt på bål.

Jeg er veldig gla i all slags fisk. Men xen (far til dattera) mi er en slik æsj fisk type....

Blir oppgitt over folk som sier æsj til mat. Jeg spiser det aller meste av fisk. Kjøpte fiskepinner er i mine øyne ikke fisk så det spiser jeg ikke.

Det er ikke regnet som fullverdig fiskemiddag i mine øyne heller, men de inngår faktisk i fiskekvoten i løpet av en uke. Fiskegrateng og fiskepinner lager jeg selv, da. Har planer om å lage fiskekaker også, men det har ikke skjedd enda. ;)

Jeg elsker ikke fisk, men jeg prøver å lage to middager i uka bestående av fisk. Også spises det en del makrell på brødskive hos oss. Barna elsker makrell og godtar fiskemiddager, de elsker fiskeboller [emoji4] faktisk var jeg såpass vand før jeg flyttet sammen med samboeren min at jeg ikke åt noe fisk før det. Vi spiser både kokt fisk, ovnsbakt og stekt fisk. Jeg har prøvd en bit sushi men kommer ikke til å spise noe rå fisk. Har prøvd litt røkelaks, men nei... Her i valdres er det tradisjon på rakfisk, og det spiser jeg kanskje en lefse av men blir ikke noe av ellers for min del.

Jeg sier ikke æsj. Men jeg mener det ;-)

Jeg liker ikke fisk.

Jeg klarer med relativt grei mine å spise sprøstekt torskefilet av de tynneste stykkene. Jeg svelget ned annet for syns skyld, innen visse grenser. Med mye tilbehør og myyye drikke (som helst ikke er vann, her i huset serveres fisk med saft og det organiseres så ungene ikke merker at jeg drikker mer enn vanlig)

Jeg er veldig glad i fisk, favoritten er laks :)
Mannen er gjerne en sånn som sier æsj til fisk. Hvis han skal spise "fisk", så går det i de panerte produktene fra Findus (fiskepinner o.l.)

Ja spiser fisk. Liker alle. Favoritten er nok torsk og smørflyndre

Elsker fisk [emoji7]
Men dessverre har jeg en mann som kun spiser fisk som ikkje lenger kan betegnes som fisk, fiskekaker fiskepudding fiskegrateng osv, lager eg ovnsbakt laks med alle herlighetene som hører til, eller grillet makrell så rynker han på nesen og går på kjøkkenet og smører seg en skive [emoji31]

Jeg er mest glad i laks og ørret. Ungene liker best sei, torsk, laks og ørret. Og makrell.

Glemte rødspette.

Ja, det er det beste jeg vet. Velger alltid fisk når vi er ute å spise.

Begge ungene er glad i fisk.

Min favoritt er torsk.

Liker desverre ikke fisk nei, og reagerer veldig bare på lukta. Føler meg barnslig, men har prøvd det meste uten hell. Blir lite fisk hjemme og pga det, dessverre, jeg takler ikke å kaste opp under middagslaging.

Back
Topp