Spiser du fisk?

Spiser fisk minst to tre ganger i uka. Spiser alle typer untatt laks( eller svømmende gris som det går under her i huset) slipper ikke unna fisk da mannen er aktiv fisker på fritiden

Jeg spiser de fleste typer fisk. Men Unga og mannen vil bare ha torsk og laks så da er det det vi spiser [emoji15] Har det ikke veldig ofte men ca en gang i uka. Lager fiskepinner fra bunnen av hvis vi har det. Fiskepinner av laks med rømme er veldig godt [emoji7]

Vi spiser fisk til middag helst 2 ganger i uken.
Her i huset er sei favoritten

Jeg føler det er så mange jeg kjenner som ikke spiser fisk. Sier æsj når vi snakker om det. Jeg elsker fisk! Oppvokst med det.

Men hva gjør du? Spiser du fisk? Og hva er event din favoritt fisk?
Ja! Kjempeglad i fisk av alle slag! Elsker sushi, men kokt, stekt, dampet osv er også kjempegodt :) Har ikke en bestemt favoritt da det kommer an på retten jeg skal bruke fisken i, men syns f.eks brosme er perfekt til moqueca, makrell er nydelig stekt i panne og servert med poteter, rømme og agurksalat, laks og ørret er kjempegodt innbakt i butterdeig, osv.

Elsker fisk!

Njææ. Liker fisk som ikke smaker fisk, typ fiskegrateng, kapteinen fylte rødspette osv.

Jeg er glad i fisk men litt kresen når det gjelder tilberedning og tilbehør.
Mannen er ikke begeistret for det, så vi har det altfor sjelden. Men når hanikke er hjemme spisser jeg og eldste mye fisk, for han elsker det.

Likte selv ikke "fisk" som liten, men laks, ørret, røkelaks, makrell mm gikk ned. Er stor forskjell på ulike fisketyper så er best å ikke lære ungene at alt er fisk om de ikke liker en ting.

Jeg spiser fisk, ja. Ikke yndlingsmaten akkurat, men jeg spiser det. Sier ikke æsj. Må jeg spise fisk så vil jeg helst ha den stekt med bacon eller noe for å døyve fiskesmaken.

Fiskekaker, fiskegrateng og fiskepinner er å foretrekke.

Blir oppgitt over folk som sier æsj til mat. Jeg spiser det aller meste av fisk. Kjøpte fiskepinner er i mine øyne ikke fisk så det spiser jeg ikke.

Liker fisk, men må innrømme det er veldig kjapt å lage noe med kjøtt når en er i beit for hva en skal lage [emoji51] Men etter at mini begynte å spise det samme som oss har vi som oftest fisk 2-3 dager i uka [emoji4] Går mye i sei, men liker all slags fisk.

Ja, liker best stekt fisk. Ovnsbakt kan gå, men kokt fisk har jeg ikke noe til overs for. Laks er nok favoritten, spiser stort sett laks og torsk når jeg lager selv.

Har aldri skjønt hvorfor fisk er noe så mange ikke liker. Pappa er fisker, så det blir mye torsk i ulike varianter, så kjøper vi laks/ørret, sei (elsker stekt seibiff!), og selvsagt fiskeboller og fiskekaker.

Jeg er veldig glad i fisk, og burde vært enda flinkere til å spise det. Må kanskje si at lakt er favoritten, men syns så si all fisk er god:)

Jeg føler det er så mange jeg kjenner som ikke spiser fisk. Sier æsj når vi snakker om det. Jeg elsker fisk! Oppvokst med det.

Eeeelsker fisk, spiser det hver dag! :) Alt går i grisen - rått, stekt, kokt, røkt, ovnsbakt osv - makrell, laks, ørret, sild, torsk +++. Eneste ikke så glad i panert fisk. Sushi er favoritten, og nyfisket ørret stekt på bålet er himmelsk! :Heartred

Spiser endel fisk ja. Og ikke minst er det viktig for meg at ungene også spiser fisk. Skikkelig fisk, ikke sånne ferdigprodukter som knapt har 50% fisk i seg.
Hjemmelagede fiskepinner er en stor hit her hjemme, det spises ganske ofte. (laget av torsk eller laks).

Oppfostret på fisk, og elsker det! Samboer også. Men fiskeboller/grateng/pinner osv som inneholder lite fisk og mye annet synes ikke jeg er noe godt. da lager jeg heller selv [emoji5]

Spiser fisk. Shusi er favoritten men laks øret og makrell er hva vi spiser mest av.

Back
Topp