spiser dere salami??

Man BØR ikke spise det. Vet selfølgelig de som har spist det hele svangerskapet uten problem,men man vet jo aldri.
 
Jeg har fryst ned min pakke etter enbefaling av matportalen i 3 døgn. Må være minus 18 grader i fryseren bare ☺️
 
Jeg tør ikke, men jeg er nok i overkant forsiktig med hva jeg spiser... og nå har jeg dilla på leverpostei så det går fint! :)
 
Nei. Gidder ikke ta sjansen på det. Har prøvd å bli gravid i tre år og kommer ikke til å risikere noe bare for ei skive salami :D
 
Spiser salami i omelett, men da har jeg stekt den alene på høy varme først. Jordmor sa det gikk fint sist jeg var gravid
 
Holder meg unna, men er ikke så glad i salami, så det er ikke noe problem.
Serranoskinke derimot... Det har jeg skikkelig lyst på :happy:
 
Jeg har fryst ned min pakke etter enbefaling av matportalen i 3 døgn. Må være minus 18 grader i fryseren bare ☺️

Ved å fryse ned salamien dreper man kun toxoplasmose bakterien, men ikke listeria dessverre. Da må det over 70 grader i minst 3 minutter til for å ta knekken på de...
 
Jeg spiser salami stekt:D Hadde aldri trodd jeg kom til å gjøre det, men var rimelig desperat :hilarious::hilarious:

Ellers så holder jeg meg langt unna salami og spekemat...! Gidder ikke å ta noen sjanser!
 
Back
Topp