Spiren planlagt el gledelig overraskelse???

Planlagt, men gikk mye fortere enn vi hadde regnet med! Veldig ønsket:love2

Her har det vært planlagt alle 3 gangene.

Planlagt sommer/høst 2014, men det klaffet litt overraskende raskt.

Vi hadde jo sluttet med prevensjon, men trodde det kom til å ta evigheter sånn som sist. Det gjorde det jo ikke så vi ble tatt litt på senga kan du si :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

hehe. Verken eller. Ikke planlagt og har ikke før nå vært en gledelig overraskelse. Har hatt angst, depresjoner, vært redd og likegyldig. Men nå går det bedre :)

Vår var planlagt men jeg fikk allikevel samme reaksjoner som deg, jeg har vært i totalt hormonell ubalanse og selv om det går bedre er det tøffe dager også.. føler med deg og håper det bedrer seg for oss begge slik at vi får nyte noe av svangerskapet! Dette er mitt føste og siste svangerskap også så det hadde jo vært kjekt å hatt litt positiv med i bagasjen :) God bedring til oss og alle andre som måtte oppleve det samme!

Ikke planlagt i det hele tatt! Men blei først veldig sjokkert og ikke minst overraska når det lyste opp to sterke streker, men blei også veldig glad, å nå gleder vi oss bare mer og mer! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde prøvd i over et år, men ikke på noen annen måte enn å slutte med prevansjon. Så ble jo litt overrasket da testen endelig var positiv, for jeg hadde gitt opp litt, og tenkt å utsette et års tid.

vi var i prøve fasen ja :-) glemmer aldri den dagen jeg fikk positiv test. 17 juli:D

Langt i fra planlagt, men hjertelig velkommen :) Vi hadde snakket om det tidligere (i fjor), men bestemt oss for at jeg skulle bli ferdig med høgskolen og vi skulle flytte og etablere oss på rett bosted først, men p-pillene sviktet i juli og var lille gutt ble til <3 Vi fikk oss et realt sjokk, men etter å ha kommet over sjokket så har vi ikke gjort annet enn å glede oss xsmile9

Veldig planlagt, men at det kommer 2 var en overraskelse, en hyggelig en :)

Sent from my iPhone using BV Forum

VELDIG planlagt.
prøvde systematisk i ett år- og da snakker vi sex annen hver dag fra mens-slutt til mens-start.
I 1 ÅR!!
gjett om jeg var glad når jeg fant ut jeg var gravid !!!!
:hello2

Back
Topp