Spiren planlagt el gledelig overraskelse???

planlagt :) vi har ei på et år nå, så vi visste jo at det ville bli tett hvis det skulle skje på første forsøk, samtidig som vi vet at det ikke alltid går med en gang, så vi syntes det var verdt å begynne å prøve. pang sa det, og bare et par uker etterpå var testen positiv. Føler meg veldig heldig som har blitt gravid etter to uker begge gangene vi har prøvd, og syns det er fryktelig urettferdig at flere her inne mister....

Egentlig ikke, men var enige om at vår-baby hadde vært perfekt, og det hadde vært litt lenge og vente et år til... Hadde begynt å bli noenlunde klar og "gamle". Vi pleier å være forsiktige, men det klaffet da vi var uforsiktige gitt. Men det skal sies at det er mange tanker som kverner i hodet. Har null erfaring med barn. Hvor vil vi bo? Klarer vi dette? Osv...

;)

Blir det bryllup som planlagt da?

Blir det, hadde tenkt og kombinere bryllup og dåp, men var på ultralyd i dag, og fikk vite at spiren hadde sluttet og vokse i uke 5 (skulle vært i uke 7 nå), så får nå hjelp til og hjelpe kroppen til og rydde opp, i og med den ikke har gjort det selv :(

Blir det, hadde tenkt og kombinere bryllup og dåp, men var på ultralyd i dag, og fikk vite at spiren hadde sluttet og vokse i uke 5 (skulle vært i uke 7 nå), så får nå hjelp til og hjelpe kroppen til og rydde opp, i og med den ikke har gjort det selv :(
Uff, det var trist :(

Absolutt ikke planlagt. Vi har vært prøvere i over 10 år. Vært gjennom utallige hormonkurer, og IVF behandling uten resultat. Hadde akseptert tanken på at vi ikke skulle få biologiske barn, og gikk for fosterhjem. Fikk plassering for noen mnd siden, og er nå gravid spontant, ikke planlagt, men likevell ønsket.

Absolutt ikke planlagt. Vi har vært prøvere i over 10 år. Vært gjennom utallige hormonkurer, og IVF behandling uten resultat. Hadde akseptert tanken på at vi ikke skulle få biologiske barn, og gikk for fosterhjem. Fikk plassering for noen mnd siden, og er nå gravid spontant, ikke planlagt, men likevell ønsket.
Da håper jeg virkelig at spiren holder seg der i hvertfall 30 uker til :)

Var vel egentlig planlagt.. om 2 år :whacky011 Men visste jo at det var en liten sjangs, siden vi ikkje har brukt prevansjon :) Men han/ho er veldig ønska og veldig velkommen! <3

Var planlagt, slutta på pilla rundt nyttår, men ble overraska da testen viste seg å være positiv, for trodde vi bomma på el denne gangen, men har tydligvis klaffa :)..
Har alltid sagt at vi ønsker ca 3 år mellom barna også, det blir sånn ca det nå, hvis alt går bra :)

Meeeeeget planlagt hos oss,
vi er overlykkelig og like redd for at det skal å galt igjen.
Prøver å olde oss positiv :)

Ånei:( så kjedelig. Masse lykke til med bryllup og ny spire (snart)

Veldig planlagt :) Hadde prøvd i to år uten at noe skjedde, vært på utallige utredninger osv. Vi skulle sette igang med behandling til høsten, men vips så satt mirakelet helt av seg selv <3 :)

Veldig planlagt.

Lite planlagt, men visste jo at muligheten var der når vi slurva :-P

Her var det ikke planlagt i det hele tatt. Trodde ikke jeg kom til å få meg barn egentlig, det var liksom ikke noe jeg verken tenkte på eller prioriterte.
Men ååå så ønsket likevel! :) :) ♥♡

Vi bestemte oss for å slutte på p-pille, ettersom vi visste det kunne ta tid og at jeg har fått beskjed om at jeg kan ha problemer med å bli gravid igjen, men på første mnd satt den visst :) <3 så ønsket:)

Både og. Graviditeten var planlagt, at det er to er en gledelig overraskelse :)

Planlagt og ønsket :) måtte ta det fort etter førstemann så jeg ikke rakk å bli redd for det :D

hehe. Verken eller. Ikke planlagt og har ikke før nå vært en gledelig overraskelse. Har hatt angst, depresjoner, vært redd og likegyldig. Men nå går det bedre :)

Back
Topp