Spiren planlagt el gledelig overraskelse???

Her var det planlagt, jeg sluttet på prevansjon i mars, men min forlovede er fra Tyskland og ikke hatt mulighet og komme opp så ofte enda pga jobben hans, men når han kom nå i starten av juli igjen så satt det jaggu på første forsøk ;) :angel13 Vi gleder oss veldig begge to, og han flytter opp til meg nå i løpet av august :D Det ser vi begge frem til så han kan følge svangerskapet han også, siden den lille spiren er begge våres første :D Er nå 6+1 på vei :)

Planlagt, men vi hadde aldri drømt om at det skulle klaffe på første forsøk!
Derfor kom graviditeten også som en liten overraskelse :) :)

Her var det planlagt. Men skjedde på første PP, så hadde ikke trodd det :-p ca 2 uker etter vi bestemte oss for å bli prøvere stod jeg med en positiv test i hånden :-p så blir litt mindre aldersforskjell mellom 2 og 3 enn det vi hadde tenkt :-P

Sist tok det 3 PP. Hadde en SA i 2. PP.

Delvis planlagt. Vi hadde begge lyst på et til barn. men også litt lyst å vente litt lenger. problemet ble bare at termin må være før i slutten av august slik at vi rekker barnehagefrist luka. og vi syntes det ble for lenge å vente til neste år med å begynne å prøve. så kremt det kan vel kalles hell i uhell :P Prøvde ikke effektivd men brukte ikke beskyttelse heller så :P

Sluttet på p-pillen i slutten av mai så da begynte prøvingen :)
Men vi ble likevel veldig overrasket hehe

Vi har prøvd nå i 3 år, men i sommer hadde vi bestemt oss å ta en pause fra pergotimekurer å tenke bare på oss å nyde sommeren før vi skulle begynne med prøverør senere i år. Men 2.august fikk jeg for første gang TO linjer !! Jeg er så utrolig glad og fornøyd at vi klarte det sammen uten noen hormoner eller noe som helst. :) :) Nå håper jeg bare at den lille spiren holder seg godt, slik vi kan bli foreldrer for første gang <3 :) :)

Planlagt :)

Skulle vere uten prevansjon en måne og se hva som skjedde. Om det ikke klaffet skulle vi vente ett år, siden det egentlig hadde passet best! Men klaffet gjore det :-)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Veldig planlagt. Har prøvd nå i snart to år, helt siden jeg fikk igjen mensen etter forrige svangerskap. Men gikk jo kjappere denne gangen enn sist gang ihvertfall, for da tok det litt over to år.

Planlagt;) men det tok tid! Brukte tre år på å lage førstemann,og 2 år denne gangen....

Planlagt her og. Har en på snart 2 år (planlagt han og :)). Vi har tenkt at nå er det på tide at storebror får en søster eller bror :) Har forsøkt bare en liten stund, spiren kom litt raskere enn beregnet, tok noe lenger tid med første mann :)

Har ikke kommet over sjokket enda!!
Vi prøvde en stund, men så mistet vi, og satt det på pause og tenkte på bryllupet i stedet, men vips sto jeg der med positiv test :P

planlagt, men på en måte litt overraskende at det blei klaff på første mulighet. det samme skjedde sist gang, men jeg turte ikke håpe på at det skulle gå så bra denne gangen også!!! :)

Var planlagt, men satt på første forsøk, så overrasket det ble vi. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort denne gangen.

Ikke planlagt men veldig velkommen! Hadde lyst på to veldig tette, men det ble det jo ikke, så da hadde jeg tenkt å vente til guttungen gikk på barneskolen.. Og det ble det heller ikke.. :P :thumleft

Back
Topp